کد خبر: ۳۹۶۶۱
تاریخ انتشار : ۱۶:۴۰ - ۱۹ آبان ۱۳۹۸
در خرید هر نوع وسیله و ابزاری از جمله پریز برق همیشه این سوال مطرح بوده است که در خرید پریز برق به قیمت توجه کنیم یا کیفیت؟

سرویس آموزش و آزمون برق نیوز، در خرید هر نوع وسیله و ابزاری از جمله پریز برق همیشه این سوال مطرح بوده است که در خرید پریز برق به قیمت توجه کنیم یا کیفیت؟

قیمت یک فاکتور مهم در هر خرید محسوب می‌شود و این مورد در ارتباط با خرید پریز برق نیز صدق می‌کند. در واقع می‌شود گفت برای بیشتر افراد داشتن قیمت مناسب کالای مد نظرشان در زمان خرید بسیار مهم است.

کیفیت نیز یک فاکتور اساسی و بسیار مهم در ارتباط با خرید‌های روزمره‌ی انسان‌ها است و برای هر خریداری مهم است که کیفیت کالایی که می‌خرید مرغوب و عالی باشد. در ارتباط با خرید پریز برق نیز کیفیت نقش مهمی را ایفا می‌کند. زیرا این وسیله بسیار پرکاربرد است و اگر نوع بی کیفیت آن را خریداری کنیم ضرر و زیان‌های زیادی به بار خواهد آمد.

حال این سوال مطرح می‌شود که در خرید پریز برق بیشتر به کیفیت توجه کنیم یا قیمت؟

در خرید پریز‌های برق هم توجه به کیفیت مهم است و هم توجه کردن به قیمت. در واقع شما به عنوان خریدار باید بتوانید کلید مد نظرتان را با کیفیت مناسب و قیمتی معقول خریداری کنید. نام‌های تجاری ایی در بازار فعال هستند که به بهانه‌ی داشتن کیفیت عالی قیمت بالایی را برای پریز برق هایشان در نظر گرفته اند و در مقابل هم نام‌های تجاریِ نامرغوبی هستند که با قیمت پایین این شعار را مطرح می‌کنند که همیشه قیمت بالا نشانه‌ی مرغوبیت نیست و گرچه محصولات ما قیمت پایینی دارند اما، کیفیت خوبی دارند!

تصمیم درست در ارتباط با خرید پریز برق این است که از نام تجاری ایی خرید کنید که هم کیفیتش خوب باشد و هم قیمتش معقول باشد. در چنین حالتی مطمئن باشید ضرر نخواهید کرد.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار