کد خبر: ۳۹۶۶۲
تاریخ انتشار : ۰۸:۵۹ - ۲۰ آبان ۱۳۹۸
وزیر نیرو امروز به همراه رئیس‌جمهور و شماری از اعضای هیئت دولت به منظور افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از چهار هزار میلیارد تومان پروژه صنعت آب و برق راهی استان کرمان خواهد شد.

به گزارش برق نیوز، رضا اردکانیان صبح امروز به عنوان نماینده رئیس‌جمهور در جلسه شورای اداری شهرستان زرند حضور خواهد یافت و پس از این نشست کلنگ پروژه تکمیل طرح فاضلاب زرند به روش بیع متقابل را بر زمین خواهد زد.

وزیر نیرو در ادامه برنامه‌های پنجمین هفته از پویش هرهفته الف ب ایران ضمن افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کرمان، عملیات اجرایی تکمیل طرح فاضلاب کرمان را با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۳۹۶ میلیارد تومان آغاز خواهد کرد.

عصر روز دوشنبه نیز بخش بخار نیروگاه سیکل ترکیبی سیرجان با حضور رئیس‌جمهور و وزیر نیرو به بهره‌برداری خواهد رسید. این پروژه با هزینه‌ای بالغ بر ۱۴۰ میلیون یورو (معادل یک هزار و ۶۸۰ میلیارد تومان) وارد مدار شده است.

همچنین پس از این مراسم سایر پروژه‌های صنعت آب و برق استان کرمان به صورت همزمان توسط رئیس‌جمهور افتتاح خواهد شد.

گفتنی است: در جریان سفر وزیر کاروان به استان کرمان ۶ پروژه وزارت نیرو به ارزش دو هزار و ۲۱۷ میلیارد تومان افتتاح و ۶ پروژه دیگر نیز به اعتباری بالغ بر یک هزار و ۸۶۷ میلیارد تومان کلنگ‌زنی خواهد شد.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار