کد خبر: ۳۹۷۵۷
تاریخ انتشار : ۱۳:۴۲ - ۲۷ آبان ۱۳۹۸
 مدیرعامل شرکت توزیع برق البرز با اشاره به حوادث چند روز اخیر در استان، گفت: سعی کرده‌ایم برق را به صورت پایدار حفظ کنیم و اقدام اخلالگران در هیچ یک از مناطق استان باعث قطعی برق نشده است.

به گزارش برق نیوز، بهنام بیات با اشاره به اینکه اقدام اخلالگران طی چند روز اخیر صدماتی به تجهیزات برق در برخی مناطق استان وارد کرده، اظهار کرد: متاسفانه در برخی مناطق استان اخلالگران در اعتراضات خود باعث تخریب و آسیب به تجهیزات برق شده‌اند.

وی ادامه داد: همکاران شرکت برق استان به سرعت نسبت به ترمیم این خسارات اقدام کرده و اجازه ندادند این خرابی‌ها به رویت شهروندان رسیده و برای آن‌ها مشکل ساز شود.

وی توضیح داد: سعی کرده‌ایم برق را به صورت پایدار حفظ کنیم و اقدام اخلالگران در هیچ یک از مناطق استان باعث قطعی برق نشده است.

این مسئول در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه در حال حاضر ۸۰ درصد مشترکین استان را مشترکین خانگی تشکیل می‌دهند، افزود: این مشترکین ۶۰ درصد سهم مصرف انرژی برق استان را به خود اختصاص داده‌اند.

بیات تصریح کرد: در حال حاضر مجموع مشترکین برق استان بیش از ۹۰ میلیارد تومان به این شرکت بدهی دارند که ۳۰ درصد این بدهی مربوط مشترکین تجاری، ۳۰ درصد خانگی و مابقی هم ادارات و صنایع هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق البرز گفت: امیدواریم با الکترونیکی شدن قبوض، مشترکین همکاری بیشتری برای پرداخت به موقع هزینه برق مصرفی خود داشته باشند.
منبع: ایسنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار