کد خبر: ۳۹۸۵۳
تاریخ انتشار : ۱۱:۱۶ - ۰۵ آذر ۱۳۹۸
طی احکامی جداگانه از سوی مدیرعامل شرکت توزیع برق خوزستان معاونت مالی و پشتیبانی، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج معراج، مدیر توزیع برق دزفول و مدیر نظارت برخدمات عمومی این شرکت معرفی و منصوب شدند.

به گزارش برق نیوز، علی خدری مدیرعامل شرکت با اشاره به ایجاد تحول و نوآوری در سبک مدیریتی شرکت توزیع خوزستان گفت استفاده از نیرو‌های باتجربه و خلاق و دارای انگیزه بالای خدمت رسانی از مهمترین دغدغه‌های انتخاب و معرفی افراد برای تصدی مناصب مدیریتی است.

خدری تصریح کرد بر همین اساس حمید سلطانی که دارای سوابق بسیار موثری در حوزه معاونت مالی و پشتیبانی و عضو هیئت مدیره شرکت است به عنوان معاون جدید مالی و پشتیبانی، محسن پیام فر که از جوانان متخصص و با انگیزه برای خدمت به صنعت برق است به عنوان مدیر جدید توزیع برق دزفول، سجاد کجبافی که فرزند شهید مدافع حرم سردار هادی کجبافی است به عنوان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج معراج و همچنین آقای محمدی به عنوان مدیر جدید نظارت بر خدمات عمومی و منصوب شدند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق خوزستان تاکید کرد شرکت در دوران جدید مدیریتی با استفاده از برنامه استراتژیک، منشاء آثار و برکات خیر برای استان خوزستان خواهد شد.
 
اولین انتصابات مدیرعامل شرکت توزیع برق خوزستان
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
1
1
تهران چه گلی زد که توو خوزستان بزنه
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار