کد خبر: ۳۹۹۶۴
تاریخ انتشار : ۱۲:۲۸ - ۱۴ آذر ۱۳۹۸
در مراسمی باحضور  حائری معاون وزیر نیرو و  رخشانی مهر معاون هماهنگی توزیع توانیر، مدیرعامل جدید توزیع نیروی برق خراسان جنوبی منصوب شد.
تودیع و معارفه مدیرعامل توزیع برق خراسان جنوبی
به گزارش برق نیوز، امروز پنجشنبه، در مراسمی باحضور  حائری معاون وزیر نیرو و  رخشانی مهر معاون هماهنگی توزیع توانیر، مهدی دادگر به عنوان مدیرعامل جدید توزیع نیروی برق خراسان جنوبی منصوب شد.

در این مراسم همچنین از تلاش‌های محمد ابراهیم شرکا نیز تقدیر شد.

این مراسم هم اکنون با حضور همایون حائری معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی، رخشانی مهر معاون هماهنگی توزیع توانیر، ریاحی مدیرعامل برق منطقه‌ای خراسان، بیژن قاسمی مدیرکل روابط عمومی و امور بین المل توانیر وجمعی از مسئولان استانی در حال برگزاری است.
 
درتاریخ ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ وزارت نیرو برای انتخاب مدیرعامل توزیع برق خراسان جنوبی منتشر کرده بود.
 
از سوابق کاری دادگر می‌توان به معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق خراسان جنوبی اشاره کرد.
انتشار یافته: ۲۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۲
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
0
0
اقای حائری چرا تکلیف برق غرب مازندران را مشخص نمیکند.
برق نیوز جان دلیل عدم توجه به اختلاس های مختلف در برق غرب مازندران چیست.
در سه روز اخیر ۵ نفر از همکاران برق غرب مازندران در شهر چمستان به دلیل فساد مالی دستگیر شدند.
برق نیوز جان شما زبان گویای راست گویان هستید. چرا این خبر درج نشد.
هادی توزیع گیلان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
0
0
باسلام وخداقوت آقای مهندس حایری چرا مدیرعامل توزیع گیلان پس از 10ماه فراخوان تعویض نمکنید چه دست ها پشت پرده است لطفا برای همکاران شرکت توزیع شفاف سازی فرماییدبعد از 15 سال مدیر عاملی و38'سال سابقه ساکش بسته منتظر جابجای هستش (آقای مهندس حایری )شرکت توزیع گیلان در حال تبدیل شدن به یک بحران بزرگ کشوری است که بزودی دامن وزارت نیرو را خواهد گرفت .
حسینعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
0
0
آقای رئیس صنعت برق کشور ما میگم تکلیف ... مشخص کنید شما میروید خراسان جنوبی عجبا کو گوش شنوا
بهنام
|
Germany
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
0
0
افتضاح در انتصابات فرآخوانی
در یکی از شرکت های نزدیک پایتخت :
_هزینه های تبلیغات برای معرفی مدیرعامل به عنوان فرد توانمند تا بلکه جای در تهران بزرگ
- معرفی دو نفر از سفارش شدگان معاون برق و انرژی به عنوان مدیر مناطق ( نون بگیر نون بده )
- بازنشسته کردن یکی از مدیران جهادی و معرفی خود مدیرعامل در جایگاه های قبلی او ( معاون فروش و فرمانده)
- انتخاب یکی از افراد شرکت به عنوان هیات مدیره که کاری به جز اعلام خدا قوت به دیگران کار دیگری بلد نیست و اغلب در شرکت نیست و با اعلام من اقتصاد و دارایی هستم ....
-قطع اغلب رفاهی های کارکنان که قانونی بود .
- روابط عموی نه بلکه روابط خصوصی جهت تایید به وب سایت شرکت مراجعه گردد.
- اغلب جلسه و برنامه ها و جلسات شرکت به علت بله قربان گو بودن به دستگاههای اجرایی لغو می شود.
- پیگیری و دریافت انواع و اقسام تقدیر نامه که در شرکت مد شده است.
- بی احترامی به معاونین قبلی و مدیران بی داد می کند،
در آخر اگر شایسته گزینی این است خدا پدر ن-ا و ع- ا را بیامرزد و ما طلا نخواستیم مارا مس کنید، اگر نباشد این خفگان و زور یک روزی سر باز خواهد کرد
بماند
|
Germany
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
0
0
آقای وزیر موقع آن نرسیده یک ارزیابی در توزیع برق البرز انجام دهید، و مقایسه ای با سال های گذشته داشته باشید، تا بلکه شرکت را از این انتصاب فرآخوانی راحت کنید، شرکت در حال فروپاشی است .....
تمام فامیل های معاون برق و انرژی جای مدیران توانمند را می گیرند، بدون ضابطه مدیر می شوند ، ساوجبلاغ بدون مجوز امور می شود و فامیل معاونتان مدیر می شود ( ا- د)
کیومرث برق بندر انزلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
0
0
شنیدیهای حاکی از این هستش که مهندس متولی زاده در انتصابات وفراخوان دخالتی نمی کند وحتی در تودیع ومعارفه ها هم نمی رود فقط مهندس حایری هستش که مدیران عامل را انتخاب میکند.وبدلیل رفاقت قدیمی فعلا گویا درخصوص توزیع گیلان تصمیم گیری نکرده است وفقط توی این مدت هم بعد از فراخوان وقت کشی میکند که مهندس طالبی را حفظ نمایددلیلش پشت پرده اش را هم نمی دانیم به نظر همکاران توزیع گیلان موضوع رفاقت هم نباید باشد احتمالا بالاتر از اون چیزی است که ما فکر میکنیم .تعویض مدیر عامل گیلان با این سابقه مدیر عاملی وسابقه خدمت به کابوسی تبدیل شده شرکت توزیع 10 ماهی است پس از فراخوان رها شده است ووضعیت خوبی از نظر مدیریتی ندارد وخدمات رسانی ندارد
اسرار را نه تو دانی نه من
وین حرف معما نه توخوانی نه من
هست از پس پرده گفتگوی من تو (آقای مهندس حایری)
چون پرده برافتد نه تومانی نه من
جهت استحضار وزیر محترم جناب دکتراردکانیان با آرمان وتعالی شایسته سالاری وشایسته گزینی.
سوغات
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۵
0
0
آقا چرا باید مدیرعامل به این خوبی وبه این نازی رو را تعویض کنند سوغات شامل :برنج دودی وبادام آستانه اشرفیه، عسل وگردو تالش ، چای وکلوچه لاهیجان ،مرکبات وکیوی رودسر ،خاویار وماهی سفید وماهی دودی بندر انزلی،جهت استحضار تعدادی مدیران ارشد .... کشور واقدامات مقتضی دراین خصوص تقدیم میگردد.
فراخوان توزیع گیلان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۵
0
0
برق نیوز عزیزوبزرگوار باسلام وخداقوت بیا ومرداگی وبزرگواری کنیدیک گزارش اختصاصی برای توزیع گیلان وتاخیر فراخوان توی سایت شما درج وبرجسته کنید مطمنا کمتر از یکهفته بخاطر آبرو خودشان هم شده فراخوان توزیع گیلان رو جمع میکنند سایت وزین برق نیوز ما همکاران شرکت توزیع منتظر این حرکت انقلابی شما هستیم چشم وامید ما به شماست.
رفیق وشفیق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۵
0
0
خوب بلدی همه رو بازی بدی رفیق قدیمی خودت نگهداری این بنده خدا 15 سال مدیر عامل بوده و38 سال هم سابقه خدمت داره دیگه بیشتر ازاین حمایت کردن کار دست خودتان خواهد داد خوب موضوع راکشاندی تا انتخابات مجلس آفرین ، احسنت،ما میدانیم این موضوع رفاقت ودمل چرکی بزودی توسط دستگاههای نظارتی باز وچرکش بیرون میاد بزرگوار آقای مهندس حایری بزودی منتظر خبرهای باشید.
همکاران برق گیلان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۵
0
0
جناب دکتر اردکانیان باسلام وخداقوت چه دلیلی دارد مهندس حائری پافشاری به ماندن مهندس طالبی مینماید پس چرا فراخوان گذاشتید ومهندس حائری به تک تک نمایندگان زنگ بزند وبگوید تا پایان سال ایشان باشند واگر قصد تعویض طالبی را داشته باشیم فلانی (از تیم وباندوحلقه اول مهندس طالبی )بایستی باشد آقای دکتر اردکانیان خواهشا شخصا این موضوع را ورود کنید نگذارید مهندس حایری در خصوص گیلان تصمیم گیری نماید.
همکار توزیع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۵
0
0
تبریک به آقای مهندس دادگر و شرکت توزیع خراسان جنوبی
ایشون ارزیاب ما در شرکت توزیع برق استان مازندران بودند. در کنار ویژگی های اخلاقی بارزشون، صاحب تجربه و توانمندی فنی و مدیریتی بالایی هستند.
آرزوی موفقیت و عزت برای ایشان و همکاران محترم توزیع برق خراسان جنوبی داریم.
همکار درشرکت توزيع برق استان خراسان جنوبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
0
0
با سلام
جناب مهندس شرکا از مديران لايق ، شایسته وبسيار متعهد ودارای سجایای اخلاقی بسيارفراوانی است ضمنامهندس شرکا دارای کمالات فراوان ازجمله صداقت ، صبوری ، صلابت وصلاحيت کاری بود که مديران درکشوربايستی منش ايشان را سرلوحه کارهای خود قراردهند آرزوی توفيق درهمه مراحل زندگی را از خداوند متعال ،یرای ايشان خواستارم
بنده ضمن تبريک انتصاب آقای مهندس دادگر ، برای جناب مهندس که از مديران جوان وبا سواد ودارای صلاحيت های فردی فراوان می باشند آرزوی توفيق درتمامی مراحل کاری را دارم
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
1
0
جناب حائری در عجبیم به خراسان ج سفر کرده اید گوشه چشمی هم به کارکرد دانشجوی قدیمی خود در توزیع قزوین داشته باشید که شرکت به چه حال و روزی افتاده دلیل حمایت شما بر ما پوشیده است ولی خدا را هم در نظر بگیرید هر چند...‌
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
0
0
به داد توزیع اردبیل برسید.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
0
0
باسلام خدمت برق نیوز عزیز،ما که دیگه از این وزیر و معاون و مدیرعامل توانیر و معاونانشان قطع امید کردیم ،انشالله پیگیری مشکلات را باید از سال ۱۴۰۰ به بعد انجام بدهیم، به بقیه دوستان هم توصیه میکنم بیخود بر سر این قبر اینقدر گریه نکنید که مرده ای در آن نیست !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
0
0
متاسفانه نگاه معاونت برق وانرژی برای انتخاب گزینشی مدیران عامل ویا حفظ بقیه اولا تداوم پست فعلی وثانیا آینده گری که بلکه با رایزنی با نمایندگان مجلس در پایان دولت وشروع دولت بعدی بتواند کاندیدای پست وزارت شود این را بنده با آگاهی کامل میگم.
سخنگو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
0
0
با سلام
در پاسخ به کامنت بالا لازم است مطالبی را معروض نمایم :
1- ضروریست در نوشتن مطالب خدا را درنظر گرفته و با رعایت انصاف نگارش نمایند.
2- لازم است این بزرگوار با پرچم سه رنگ کشور عزیزمان ایران نگارش نمایند.مخفی شدن زیر پرچم بیگانه عمل ناشایستی می باشد.
3- در مورد بند یک ، هزینه ای بابت تبلیغ شخصی آقای بیات انجام نشده و اگر مستندی هست ارائه فرمایند.
4- در مورد دو نفر از مدیران که فرموده اند ، نفر اول حدود بیست سال می باشد که کارمند این شرکت هستندو با طی سلسله مراتب اداری از سربازی به سرداری رسیده و در مورد نفر دوم از طریق فراخوان انتخاب مدیران و با نظر کمیته انتصابات انتخاب گردیده و شخص آقای بیات در انتصاب ایشان دخیل نبوده اند.
5- همکار گرامی ما جناب آقای مهندس نقدی با نظر و تمایل شخصی خویش بازنشسته شده و در مورد جایگزین ایشان در معاونت خدمات مشترکین به زودی و با انتخاب فرد شایسته که بتواند شرکت را به شاخص های مصوب رهنمون نماید اقدام خواهد شد. در مورد فرماندهی بسیج شرکت نیز این مهم از طرف فرماندهی محترم سپاه امام حسن مجتبی (ع) کرج ابلاغ گردیده است.
6- در مورد انتخاب اعضای هیأت مدیره شرکت ، به اطلاع می رساند : مطلب مذکور توسط توانیرانجام پذیرفته و فرد مورد نظر و همکاران مجموعه معاونت ایشان با تلاش و پیگیری های مستمر در سال جاری باعث دریافت معافیت کلان جرایم مالیاتی شرکت گردیده اند.
7- در خصوص مبالغ رفاهی با توجه به نقدینگی شرکت ودر نظر گرفتن جمیع جهات اقدام می گردد. ضمنا از ابتدای سال تا کنون بخش عمده مطالبات پیمانکاران پرداخت گردیده است.
8- در بخش روابط عمومی اگر نگارنده جانب انصاف را رعایت فرمایند، روابط عمومی شرکت حالت پویا به خود گرفته و اخبار شرکت به صورت برخط و لحظه ای در سایت درج می گردد و سخنگوی کل شرکت می باشد.
9- جلساتی که با حضور استاندار محترم برگزار می گرددتاکید دارند مدیران عامل و مدیران کل دستگاههای اجرایی راسا در جلسه حضور یابند.لذا ناگزیر آقای دکتر بیات شخصا در جلسات استانداری شرکت می نمایند.
10- در رفتار آقای دکتر بیات رگه ای از بی احترامی دیده نمی شود، لیکن اخلاقیات ایشان با قاطعیت همراه بوده و توقع دارندهمکاران مانند ایشان به صورت جهادی اقدام نمایند.درمورد اخلاق انسان دوستانه ایشان می توانند به کانال خبری موج نو البرز مراجعه و از نزدیک پیام تقدیر و تشکر یکی از همکاران از مدیریت عامل به جهت دلجویی از ان همکار در ایام کسالت و بیماری را مشاهده نمایند.
11- در مورد نظر آقای« بماند» که با آقای«بهنام» که هردو از پرچم کشور آلمان استفاده کرده اند نیز باید بگویم : مقرر گردیده نواحی و امورهای برق هر شش ماه یک بار به مدیریت مستقل تبدیل شوند.لذا اگر این عزیز صبور باشند در مراحل بعدی تشکیل ادارات مستقل دیگر را نیز خواهند دید.(هرچند بیم آن میرود در آینده نیز همین کامنت ها گذاشته شود.)
در نهایت عزیزان آنچه برای خود نمی پسندید برای دیگران نیز مپسندید، در زمان آقای دکتر اسکندری تمامی حملات به طرف ایشان و روابط عمومی بود، در حال حاضرنیزنوک پیکان حملات به سمت آقای بیات و روابط عمومی است .
دوستان خودتان را تکان بدهید قبل از اینکه خدا شما را تکان بدهد. و مکرو مکرالله ، والله خیرالماکرین.
ایام عزت مستدام و خدا نگهدار طرفداران حق و حقیقت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
0
0
خبر موثق اینکه اقای وزیر که اوضاع را نامساعد دیده داره ...
علی
|
Canada
|
۰۵:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
0
0
بنده جناب مهندس دادگر رو در کرمان دیدم. ایشون واقعا مرد بزرگوار، فروتن، با دانش و انصافا شایسته برای این پست می باشد. محبوبیت ایشان بین بقیه هم مثال زدنی هست. انشالله هر چه زودتر ایشان را درجه های بالاتر خدمت به مردم مشاهده کنیم.

با سپاس
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
0
0
اقای سخنگو زمان پاچه خواری تمام شده است شما برای گرفتن پست معاونت مشترکین خیز بر داشته اید اقای بیات عرصه را برای مدیران صدیق چنان تنگ کرده است که اینگونه افراد مجبور به بازنشستگی زود هنگام شده اند و از طرفی شروع به یارگیری از اشخاصی با سوابق مساله دار مثل اقای اقازاده و... نموده اند در اینده نزدیک شاهد فروپاشی شرکت برق البرز خواهیم به هبچ وجه اینگونه فراخوان وزیر محترم جواب نخواهد داد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
0
0
باسلام، به جناب آقای مهندس دادگر تبریک میگم، ایشان جوان و پر اراده و با اخلاق هستند و به وضعیت استان اشراف دارند، ضمناً سیاسی هم نیستند.
برای همه شرکت‌ها و مدیران و همکاران آرزوی موفقیت دارم، چون کار کردن با این وضعیت بی پولی در صنعت برق سخت شده و جداً مدیران شایسته و با اراده و جوان نیاز دارد
سخنگو2
|
United States of America
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
0
0
مشکل توزیع البرز دکتر اسکندری و دکتر بیات نیستند مشکل مدیر انتقالی از موسسه آموزش مهرشهر هست که با اسم های مختلف مثل بهنام-بماند -همکار مرتب در برق نیوز سعی در خراب کردن توزیع البرز دارد به امید گرفتن پست معاونت منابع انسانی شرکت.
شما که دم از عدالت میزنید خود شما چطور با 2 سال سابقه از نیروی پیمانکاری به مدیریت رسیدید؟
هر آنچه برای خود می پسندی برای دیگران بپسند.
سلطانعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
0
0
اردبیل هوا بس ناجوانمردانه سرد است.وزیر جان سمت توزیع اردبیل نیا آنفولانزا شدیده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
0
0
توزیع جنوب کرمان کی نوبت فراخوان داره؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
0
0
داش کرمونی حالا صب کن اون یکی فراخونها جوواب بده بیبینیم چی میشه.خدا کریمه ایشالا اعلامیشو بزنن بعد یه سال جووابشم میدن داداش.
کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
0
0
وزیر محترم برای انتخاب مدیرعامل نیروگاهها از فراخوان استفاده نمی کنند چون مدیران برق حرارتی نیروگاهها را بصورت حیاط خلوت برای استفاده از ظرفیت امکانات و امتیازات بخش غیر دولتی برای خود تبدیل کرده اند و در نتیجه معتمدین خود را بدون توجه به شایستگی و لیاقت به عنوان مدیرعامل و در واقع نگهبان منافع خود منصوب می کنند تا جریان امتیازات واصله قطع نشود و این حلقه فاسد باسهیم کردن حراستها تداوم و توالی دارد
یه همکار بازنشسته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
0
0
مهندس شرکا انسان والا و شریفی هستند خداوند نگهدار ایشان باشد .
کاش همه ی مدیران کشور همانند ایشان انسانیت را مقدم بر پست و مقام دانسته و رعایت کنند .
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار