کد خبر: ۴۰۰۲۰
تاریخ انتشار : ۱۱:۲۹ - ۱۹ آذر ۱۳۹۸
در سی و چهارمین کنفرانس و نمایشگاه بین المللی برق از سایت تخصصی و مستقل بازار برق ایران (ایرما)، رونمایی شد.
به گزارش برق نیوز،  برگزاری این کنفرانس و نمایشگاه تخصصی، "همایون حائری" معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی، "محمد حسن متولی زاده" مدیرعامل شرکت توانیر و "غلامعلی رخشانی مهر" معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر از غرفه سایت "ایرما" در نمایشگاه برق واقع در پژوهشگاه نیرو بازدید کردند.

در این بازدید  "حبیب قراگوزلو" معاون بازار برق، به معرفی اهداف، امکانات و کارکرد‌های این سایت برای بازار برق ایران در عرصه ملی و بین المللی پرداخت.

نمایندگان سایت "ایرما" از شرکت مدیریت شبکه برق ایران با حضور در غرفه این سایت در نمایشگاه جانبی کنفرانس برق، پاسخگوی بازدیدکنندگان هستند. سی و چهارمین کنفرانس بین المللی برق کار خود را از دیروز و تا ۲۰ آذر ماه به مدت سه روز به کارخود ادامه خواهد داد.

سایت ایرما با مشارکت ذینفعان حوزه تجارت برق در ایران به منظور معرفی بازار برق ایران در سطح بین المللی در دو بخش انگلیسی و فارسی و همچنین با هدف دسترسی سریع و آسان به اطلاعات و آمار‌های حوزه تجارت برق در ایران طراحی شده است.

در حال حاضر مطالب مربوط به شرکت‌ها و انجمن‌هایی که مشارکت لازم در بروز رسانی سایت مربوطه را به عمل آورده اند در سایت "ایرما" به آدرس (www.irema.ir) قرار دارد.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار