کد خبر: ۴۰۱۲۶
تاریخ انتشار : ۱۱:۴۵ - ۲۷ آذر ۱۳۹۸
نماینده مردم شوش در مجلس گفت: مردم از نارسایی در شبکه برق‌رسانی و پس زدن فاضلاب به داخل شهر‌های استان ناراضی هستند و وزیر نیرو باید در خصوص نارسایی‌ها در برق استان که مشکلاتی نیز ایجاد کرده، پاسخگو باشد.

به گزارش برق نیوز، یک عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس تاکید کرد که پس از بارش‌ها شاهد نارسایی در شبکه برق‌رسانی و پس زدن فاضلاب به داخل شهر‌های استان بودیم که باید دولت گام جدی برای حل این مسائل بردارد.

سید راضی نوری با اشاره به آخرین وضعیت شهر‌های خوزستان پس از بارش‌های چند روز اخیر بیان کرد: در تاریخ ۱۵/ ۱/ ۹۶ دولت مصوبه‌ای را برای تامین اعتبار به منظور حل مشکلات اساسی استان خوزستان به ویژه بحث فاضلاب داشت، اما متاسفانه حدود دو سال و نیم از این تاریخ گذشته و اقدام عملی صورت نگرفته است.

وی در ادامه اظهار کرد: سوء مدیریت‌ها باعث شده تا در پی بارش ها، آب فاضلاب وارد شهر شده و مشکلات عدیده‌ای را برای مردم ایجاد کند. دولت باید با جدیت مصوبه خود را که حل مسئله فاضلاب و برق استان است، دنبال کند.

نماینده مردم شوش در مجلس تصریح کرد: ما شاهد هستیم به دنبال بارش‌ها شبکه فاضلاب به درستی عمل نکرده و آب آن پس زده و باعث قفل شدن شهر می‌شود. در بارش‌های اخیر نیز به دنبال باران فاضلاب نتوانسته به درستی تخلیه شود و به داخل شهر پس زده است.

نوری در ادامه تاکید کرد: مردم از این وضعیت ناراضی هستند و باید گام جدی تری برای حل مشکل فاضلاب و برق استان برداشته شود. مجمع نمایندگان استان خوزستان این موضوع را دنبال کرده و وزیر نیرو باید در خصوص نارسایی‌ها در برق استان که مشکلاتی نیز ایجاد کرده، پاسخگو باشد.
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
0
0
وزير سرگرم افتتاح پروژه ها وپوييش من در آوردي الف ب است قرارنيست به همچين مسائل پيش پا افتاده جواب بده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
0
0
بايد ديد اولا ايا مجموع مسولين استان و شهرستان ايا طرح بهبود و اصلاحي يا جديد در زمينه شبكه اب وفاضلاب اساسا ايا داشته اند ؟ثانيا ايا وظايف استاني بخوبي انجام شده ويا تمام مسوليت را متوجه اعتبار. كرده اند ؟ايا از قبل فعاليت اصلاحي با متابع موحود قايل انجام بوده و صورت گرفته است ؟ ايا نمايندگان محترم براي تمام موارد هزينه مورد نياز در بودجه ودارت خانه ها رابيش بيني كردن اند ؟ايا در صورت ضرورت فعاليتي در استان. منابع ساير استاني وبانكي. قابل تحصيل بوده كه خرابي ومشكلي براي مردم عزيز بوجود نيايد ومسول محترم استان ونماينده به اين مرارد هم توجه داشته اند يا تماما شخص وزير مقصر است ؟
مغانلو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
0
0
جناب نماینده نگران مباش اوضاع در تمامی شرکت‌های تو یع همینطوره واین داستان از زمان معاونت وقت توزیع اقای خوش خلق شروع شد کار فنی شرکت‌های توزیع کنار. رفت ومبنای همه چیز شد حراستی.... انتخاب مدیران کم تجربه وانچه که خودشان دوست داشتند ملاک قرار گرفت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
0
0
وقتی ظرف دوسه ساعت چند ده میلیمتر بارون بیاد، طبعا آب گرفتگی هم ایجاد میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
0
0
وزیر رفته با ... تو پویش ها گل بجینه وقت این کارها را نداره
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار