کد خبر: ۴۰۱۶۸
تاریخ انتشار : ۱۱:۰۱ - ۰۱ دی ۱۳۹۸
 مدیر امور برق منطقه چهار اهواز از برخورد یک دستگاه خودروی تندر۹۰ با شبکه برق در منطقه فرهنگ شهر اهواز خبر داد و گفت:باعث سقوط ۸ اصله پایه شامل تعداد ۵ اصله پایه فشار متوسط و ۲ اصله پایه فشار ضعیف و یک دستگاه ترانسفورماتور تغذیه کننده برق در این خیابان اهواز شد.

به گزارش برق نیوز،  مدیر امور برق منطقه چهار اهواز از برخورد یک دستگاه خودروی تندر۹۰ با شبکه برق در منطقه فرهنگ شهر اهواز خبر داد.

بهزاد شافعی زاده اظهار کرد: ساعت ۱۵:۴۷ دقیقه عصر دیروز،  یک دستگاه خودروی تندر ۹۰ با شبکه برق در خیابان رشد ۱۳ منطقه فرهنگ شهر برخورد کرد و باعث سقوط ۸ اصله پایه شامل تعداد ۵ اصله پایه فشار متوسط و ۲ اصله پایه فشار ضعیف و یک دستگاه ترانسفورماتور تغذیه کننده برق در این خیابان اهواز شد.

وی افزود: پس از اطلاع، گروه‌های عملیاتی بلافاصله در محل حاضر و نسبت به تامین امنیت خط اقدام کردند.

مدیر امور برق منطقه چهار شرکت توزیع برق اهواز بیان کرد: در اثر این حادثه فیدر تغذیه کننده از مدار خارج شد و سپس به منظور رفاه حال شهروندان، عملیات جدا سازی به وسیله کلیدجداساز از مابقی خط انجام و وضعیت طول خط شبکه برق برای مابقی مناطق عادی شد.

شافعی زاده با بیان اینکه علاوه بر ترانس آسیب دیده دو دستگاه ترانس دیگر که در امتداد خط مذکور قرار دارند، تا پایان عملیات اصلاح شبکه، عادی و بی برق هستند، گفت: خسارت وارده به شبکه برق خیابان رشد ۱۳ فرهنگ شهر بالغ بر دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بر آورد می‌شود.
منبع: ایسنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار