کد خبر: ۴۰۱۹۶
تاریخ انتشار : ۱۶:۳۰ - ۰۲ دی ۱۳۹۸
وزیر نیرو در دهمین هفته پویش هرهفته الف ب ایران روز سه‌شنبه برای افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۸ پروژه صنعت آب و برق با اعتباری بالغ بر ۹۵۴ میلیارد تومان راهی استان خراسان‌رضوی می‌شود.
به گزارش برق نیوز، رضا اردکانیان صبح فردا در بدو ورود به استان خراسان‌رضوی ضمن کلنگ‌زنی پست ۴۰۰ کیلوولت GIS امام رضا (ع)، پست ۴۰۰ کیلوولت زکریا را با اعتباری بالغ بر ۱۹۰ میلیارد تومان افتتاح خواهد کرد.

افتتاح سد مخزنی ابیورد شهر درگز با اعتباری بالغ بر ۲۱۵ میلیارد تومان بخش دیگری از برنامه‌های سفر وزیر نیرو به استان خراسان‌رضوی خواهد بود. حجم مخزن این سد خاکی با هسته رسی ۴۳ میلیون مترمکعب و طول تاج آن ۱۷۰ متر است که با افتتاح این سد آب شرب شهر‌های درگز، لطف آباد، نوخندان و مجتمع‌های روستائی محدوده و پائین دستی سد با جمعیتی بالغ بر ۶۹ هزار نفر تامین خواهد شد.

وزیر نیرو در ادامه سفر یک‌روزه خود به استان خراسان‌رضوی ضمن افتتاح دو طرح آبرسانی و شبکه جمع‌آوری فاضلاب در شهرستان سبزوار با اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیارد تومان، پروژه‌های آب و فاضلاب شهر مشهد را نیز با سرمایه‌گذاری ۱۲۴ میلیارد تومانی به صورت همزمان افتتاح خواهد کرد.

اردکانیان در ادامه این سفر پروژه آبرسانی به ۳۰ روستای استان را با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان افتتاح خواهد کرد. با بهره‌برداری از این پروژ‌ه‌ها جمعیتی بالغ بر ۲۵ هزار و ۷۰۰ نفر از روستائیان استان به شبکه آب شرب سالم و پایدار دسترسی خواهند داشت.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار