کد خبر: ۴۰۲۰۰
تاریخ انتشار : ۰۹:۳۴ - ۰۳ دی ۱۳۹۸
سرور‌های سایت شرکت برق منطقه‌ای خراسان از هفته پیش به باج افزار آلوده شده است و به همین خاطر در حال حاضر هم فقط شبکه داخلی فعال هست و ارتباط شرکت با اینترنت قطع شده است.
با بینندگان برق نیوز: سرور‌های سایت شرکت برق منطقه‌ای خراسان از هفته پیش به باج افزار آلوده شده است و به همین خاطر در حال حاضر هم فقط شبکه داخلی فعال هست و ارتباط شرکت با اینترنت قطع شده است.
 
حمله به تاسیسات برقی ایران با باج افرار‌ها در دو سال گذشته بیشتر شده و با قطع اینترنت و جدا کردن سیستم می‌خواهند مانع از خسارت به تاسیسات برقی شوند.
 
قسمت "با بینندگان" برای ارتباط نزدیکتر و انعکاس سوالات و درخواست‌های کاربران برق نیوز راه اندازی شده و سعی در ایجاد ارتباط نزدیک تری بین مدیران و مسئولان با مخاطبان و کاربران دارد.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
0
0
متاسفانه قطع کردن شبکه از اینترنت در این مرحله اقدامی خنده دار و نوشدارو پس از مرگ سهراب است. اینگونه مسایل را مدیران ارشدی که می فرمایند امنیت سایبری در شرح وظایف ما توسط توانیر تعریف نشده و مسولیت ما نیست، بایستی پاسخگو باشند. الان نگرانی اصلی، آلوده شدن شبکه های کنترل صنعتی است که به دلیل اجاره دادن فیبر های نوری، ارتباطشان از طریق زیرساخت شبکه IT برقرار است.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار