کد خبر: ۴۰۲۴۰
تاریخ انتشار : ۰۹:۱۰ - ۰۷ دی ۱۳۹۸
تبلیغات سیاسی عجیبی در شهرستان‌های کشور به وفور یافت میشود و با آنکه وزارت نیرو مدیران برقی را از سیاسی کاری و مصادره پروژه‌های آب و برق به نفع نماینده‌های مجلس و ایجاد کارکرد تبلیغاتی برحذر داشته است، اما از آنجا که میز و صندلی مدیران ضعیف برقی به نظر نماینده‌ها وابسته است آن‌ها مجبورند اوامر نماینده‌ها را اطاعت کنند.
به گزارش برق نیوز، از این تیپ تبلیغات سیاسی عجیب در شهرستان‌های کشور به وفور یافت میشود و با آنکه وزارت نیرو مدیران برقی را از سیاسی کاری و مصادره پروژه‌های آب و برق به نفع نماینده‌های مجلس و ایجاد کارکرد تبلیغاتی برحذر داشته است، اما از آنجا که میز و صندلی مدیران ضعیف برقی به نظر نماینده‌ها وابسته است آن‌ها مجبورند اوامر نماینده‌ها را اطاعت کنند.

این گفتمان از شخص وزیر شروع شده و به مدیران شرکت‌های تابعه و وابسته وزارت نیرو سرایت می‌کند. وقتی مقامات ارشد برای انتخاب مدیران استانی و حتی شهرستانی محبور به راضی کردن نمایندگان مجلس میشوند باید وزیر نیرو به پویش الف ب اردکانیان پناه ببرد تا شاید ضعف خود در ممانعت از بهره برداری‌های سیاسی را اینگونه توجیه کند.

اگر رفع افت ولتاژ شهر گلگیر با تلاش‌های ظاهری نماینده مسجدسلیمان انجام شده پس نقش مدیریت توزیع برق شهرستان مسجدسلیمان و همکاران برقی آن چه بوده است؟

تا انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ اسفند ۹۸ شاهد افزایش چنین تبلیغاتی از جیب وزارت نیرو و به کام نمایندگان مجلس خواهیم بود که البته کسی هم نمی‌تواند جلوی آن‌ها را بگیرد. کمتر شهرستانی وجود دارد که نماینده‌های آن شهر، وظایف شرکت‌های خدماتی را به نفع خود مصادره نکرده باشد.

یکی از راه‌های درآمدزایی توانیر می‌تواند این باشد که بنر‌های زیبایی را برای نماینده‌های مجلس آماده کند و در جلوی ادارات برق آن حوزه انتخابیه نصب نمایند. مثلا میتواند کاهش یکباره‌ای تلفات شبکه برق به ۹ درصد را به تلاش‌های لیست اصلاح طلبان هدیه دهد و مدیریت جهادی خاموشی‌های تابستان را به اصولگرایان. شایسته گزینی مدیران را به تلاش‌های نمایندگان لیست امید و افزایش ظرفیت بیش از حد تولید را به تلاش‌های جبهه پایداری واگذارد. توسعه شگرف تجدیدپذیر‌ها را به نمایندگان کمیسیون بهداشت و حذف قبوض کاغذی را به نمایندگان کمیسیون امنیت ملی هدیه دهدو...

این بنر‌های تبلیغاتی به خوبی نشان می‌دهد که هرچه نماینده پرزورتر باشد بودجه آب و برق آن حوزه بیشتر است و عملا برنامه ریزی و مدیریت وزارت نیرو بر مبنای خواست نمایندگان است نه مطالعات فنی و نیاز کشور.
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
0
0
احسنت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
0
0
س
حالا اگه این موضوع درست باشد و با پافشاری و پیگیری نماینده این کار انجام شده باشد چی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
0
0
این تبلیغات در برق حرارتی نیز خیلی رایج است وقتی مدیریت ضعیف سعی میکند تا عملکرد بخش خصوصی در احداث نیروگاه را بنام خود رقم بزند و حتی نیروگاه هایی که تمامی واحد هایش به اتمام نرسیده اند را با یک واحد افتتاح میکنند و بعد به اسم اتمام نیروگاه خبر سازی می نمایند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
0
0
واقعیت همینه، برنامه ریزی فنی تو شبکه برق اخرین نفریه که ازش نظر میخوان، البته نظر نمیخوان، میگن اینو ابلاغ کن!! حرفم بزنی مستقیم بازرسی به جرم حیف و میل بیت المال...
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار