کد خبر: ۴۰۳۰۵
تاریخ انتشار : ۱۴:۵۰ - ۱۱ دی ۱۳۹۸
رئیس جمهور پویش  هرهفته الف ب ایران را برای کشور پربرکت دانست و گفت: اینکه قرار است در ۶ ماه ۲۲۷ طرح و پروژه در کشور افتتاح شود که تا امروز حدود ۹۰ طرح به بهره‌برداری رسیده، افتخار است.

به‌گزارش برق نیوز،  حسن روحانی در آیین افتتاح طرح‌های صنعت آب استان اردبیل، با اشاره به اینکه امروز در شرایط سخت تحریم قرار داریم، اظهارداشت: اگر توطئه آمریکا علیه ملت ایران نبود، درآمد نفت کشور در این ۲ سال حدود ۱۰۰ میلیارد دلار از آنچه امروز حاصل می‌شود، بیشتر بود. کما اینکه علاوه بر آن می‌توانستیم ۱۰۰ میلیارد دلار نیز اعتبار دریافت کنیم و این در حالی است که تا پیش از تحریم آمریکا، حدود ۶۰ میلیارد دلار اعتبار آماده ورود به کشور بود.

روحانی خطاب به دشمنان ملت ایران، گفت: شما، ملت و حکومتی برتر از ملت و حکومت ایران نیستید؛ ما به ملت شما احترام می‌گذاریم و نسبت به حکومت شما شدیداً معترضیم، اما می‌گوییم که راه بازگشت وجود دارد.

رئیس جمهور تصریح کرد: با وجود همه این شرایط ملت ایران ملتی پرنشاط و باامید است و تا روزی که این روحیه وجود دارد، شکست نخورده و پله، پله راه خود را ادامه می‌دهیم.

روحانی با اشاره به افتتاح طرح‌های آب، سدسازی، کانال‌کشی و زهکشی و اینکه در مجموع برای طرح‌های آب و برق استان اردبیل ۳۸۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته، خاطر نشان کرد: این نشان می‌دهد که علیرغم تحریم‌ها مسیر توسعه را ادامه می‌دهیم.

وی همچنین افتتاح پروژه‌های گوناگون در استان اردبیل و در سراسر کشور را به معنای حرکت ارزشمند برای توسعه کشور عنوان کرد و گفت: آب و برق را تنها نمی‌توان با توسعه گره زد بلکه با حیات و زندگی مردم مرتبط است.

رئیس جمهور پویش  هرهفته_الف_ب_ایران را برای کشور پربرکت دانست و گفت: اینکه قرار است در ۶ ماه ۲۲۷ طرح و پروژه در کشور افتتاح شود که تا امروز حدود ۹۰ طرح به بهره‌برداری رسیده، افتخار است.

روحانی با بیان اینکه به همه خدمتگزاران، تلاشگران و مسئولانی که برای رفاه مردم تلاش می‌کنند، تا کشور را آبادتر شود، افتخار می‌کنیم، گفت: خدمت به ملت ایران و مردم ولایتمدار استان اردبیل ارزشمند است.

رئیس جمهور استان اردبیل را مرکز صنعتی، علمی و گردشگری در ایران عنوان کرد و گفت: آبادانی ایران بسیار حائز اهمیت است و ان‌شاء الله استان اردبیل با تلاش مسئولان به مرکز سلامت هم برای مردم این منطقه و هم برای مردم کشور‌های اطراف تبدیل خواهد شد.

روحانی آمار و ارقام اعلام شده توسط مسئولان در مسیر توسعه و آبادانی این استان را افتخارآمیز دانست و گفت: تلاش یک ملت در مسیر توسعه موضوعی مهم است و درست است که در آسیا کشوری مثل چین وجود دارد که آمار و ارقام طرح‌های آن براساس جمعیت یک میلیاردی آن رقم‌هایی بزرگ است، اما در مجموع تلاش آن‌ها در مسیر توسعه برای ما درس‌آموز است.

رئیس جمهور ادامه داد: در ایران به جای اینکه تلاش‌مان در مسیر توسعه بیشتر باشد، به دعواها، نزاع‌ها و رقابت‌های بی‌ثمر افتاده‌ایم. البته رقابتی که پایانش برای مردم مفید باشد، خوب است، اما مدام گله‌گذاری و رقابت بی‌ثمر فایده‌ای ندارد.

رئیس جمهوردر ادامه با بیان اینکه به گفته استاندار اردبیل میزان گردشگر در شهرستان مشگین‌شهر افزایش یافته و از ۳۰۰ هزار به بیش از یک میلیون نفر رسیده است، افزود: اینکه بتوانیم جاذبه‌های گردشگری را در استان افزایش دهیم و مناظر تفریحی و دیدنی را برای بازدید مردم مهیا کنیم، مهم است.

روحانی سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در بخش گردشگری را عاملی مهم در افزایش اشتغال در این بخش دانست و افزود: سد‌هایی که افتتاح می‌شود، علاوه بر تأمین آب مورد نیاز منطقه می‌تواند محلی برای جذب گردشگر باشد و وزارت نیرو با همکاری وزارت گردشگری می‌توانند با رعایت تمامی اصول زیست محیطی فضای مناسب برای استفاده گردشگران در این مناطق را فراهم کنند.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سرهنگ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
0
0
سلام حاجی.از فراخوان اردبیل چه خبر.زیاد خودتو خسته نکن حقوقدان.درست میشه نگران نباش
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار