کد خبر: ۴۰۳۱۹
تاریخ انتشار : ۰۹:۱۴ - ۱۴ دی ۱۳۹۸
مدیرعامل توانیر گفت: مدعی هستیم که همکارانمان در صنعت برق کشور پیشتاز اقتصاد مقاومتی اند، زیرا در تابستان گذشته و با توجه به پیش‌بینی گرمای هوا نسبت به سال‌های گذشته توانستیم بدون خاموشی، ۱۲۰ درصد صادرات برق را به ارزش بیش از ۱۸ هزار میلیارد ریال را به ثبت برسانیم.

به گزارش برق نیوز، محمدحسن متولی‌زاده در همایش آموزشی ائمه جماعات و مسوولان فرهنگی صنعت برق سراسر کشور در مشهد افزود: در حال حاضر هر موتورسیکلت روزانه حدود ۲۰۰ کیلومتر در تهران پیمایش می‌کند که در طول یک‌سال حدود شصت میلیون ریال فقط صرف هزینه بنزین هر موتور می‌شود، اما در طرح جایگزینی، هزینه برق مصرفی در مدت یک سال شش میلیون ریال خواهد شد.

وی ادامه داد: با حذف ۳۰۰ هزار دستگاه موتور سیکلت در تهران حدود یک و نیم میلیون تُن آلاینده کاهش خواهد یافت.

مدیرعامل توانیر گفت: مدعی هستیم که همکارانمان در صنعت برق کشور پیشتاز اقتصاد مقاومتی اند، زیرا در تابستان گذشته و با توجه به پیش‌بینی گرمای هوا نسبت به سال‌های گذشته توانستیم بدون خاموشی، ۱۲۰ درصد صادرات برق را به ارزش بیش از ۱۸ هزار میلیارد ریال را به ثبت برسانیم.

متولی‌زاده افزود: نگاه تشویق محور را برای مشترکان در نظر گرفته ایم که باعث شد از حدود ۲۹ میلیون مشترک خانگی، ۲۴ میلیون مشترک در تابستان امسال الگوی مصرف را رعایت کنند و به همین دلیل متوسط صورتحساب صادر شده برای آن‌ها ۱۲۰ هزار و ۵۰۰ ریال بود.

در این همایش رییس ستاد اقامه نماز نیز گفت: نیاز است تا روحانی‌هایی که پا به سن گذاشته‌اند با احترام بازنشسته شوند و یا بپذیرند افراد جوان و با انگیزه که دارای معلومات به‌روزی هستند در کنار آن‌ها مشغول به فعالیت شوند تا به عبارتی در کنار توان جوانان از عقل و تجربه افرا د مسن نیز به خوبی استفاده شود.

 محسن قرائتی افزود: با توجه به پیشرفت علم، نیار است تا روحانیون و ائمه جماعات بتوانند به درستی با نسل جدید ارتباط گرفته و شبهات آن‌ها را به خوبی پاسخ دهند به عبارتی با توجه به رشته‌های دانشگاهی نیاز است تا تفسیر‌هایی نیز متناسب با آن رشته‌ها از قرآن اخذ شود.

وی تاکید کرد: باید بتوانیم مفاهیم قرآنی را برای نسل جوان به عنوان یک تعیین کننده و نقشه راه معرفی و مورد استفاده قرار دهیم.
 
منبع: ایرنا
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
0
0
شرکت توانیر در تهران ، جلسات در مشهد!
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار