کد خبر: ۴۰۳۲۴
تاریخ انتشار : ۱۱:۵۰ - ۱۴ دی ۱۳۹۸
از سوی کمیته انتخاب و انتصاب مدیران شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان رییس اداره مناقصه و مزایده، رییس اداره قرارداد‌ها و خرید‌های ارزی، رییس گروه بودجه طرح و جاری، رییس گروه نظارت بر مخابرات و رییس گروه نظارت بر اسکادا منصوب و یکی از اعضای اصلی هیات مدیره این شرکت از سوی مدیرعامل توانیر معرفی شد.

به گزارش برق نیوز، از سوی کمیته انتخاب و انتصاب مدیران شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان آقایان مقدم رضا زاده قاجاری به عنوان رییس اداره مناقصه و مزایده، میرقنبر هاشمی به عنوان رییس اداره قرارداد‌ها و خرید‌های ارزی، احسان معافی به عنوان رییس گروه بودجه طرح و جاری، جلال الدین مولایی قرا به عنوان رییس گروه نظارت بر مخابرات و سرکار خانم نرگس رشیدی به عنوان رییس گروه نظارت بر اسکادا منصوب شدند.

از سوی  متولی زاده مدیرعامل توانیر،اسماعیل علیپور مدیر امور انتقال و نماینده ویژه مدیرعامل در امور گلستان به مدت دو سال به عنوان عضو اصلی هیات مدیره شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان منصوب شد.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار