کد خبر: ۴۰۳۵۰
تاریخ انتشار : ۱۰:۴۴ - ۱۶ دی ۱۳۹۸
شرکت بلک بری که زمانی به علت تولید گوشی‌های هوشمند شهرت داشت با همکاری یک شرکت سازنده موتورسیکلت به دنبال تولید موتورسیکلت برقی است.
به گزارش برق نیوز، بلک بری به عنوان یک شرکت نرم افزاری تخصص و سابقه‌ای در زمینه تولید وسایل نقلیه برقی ندارد، اما ظاهراً می‌خواهد شانس خود را در یک حوزه کاملاً جدید امتحان کند.

بلاک بری از همکاری خود با شرکت دامون برای تولید محصولی خبر داده که یک ابرموتورسیکلت الکتریکی توصیف شده است. موتورسیکلت یادشده هایپراسپورت پرو نام خواهد داشت و رونمایی از آن در نمایشگاه سی‌ای اس ۲۰۲۰ رخ خواهد داد.

در این موتورسیکلت از سیستم عامل QNX شرکت بلک بری استفاده شده و یک سیستم هشدار و ایمنی ناوبری موسوم به CoPilot هم بر روی آن نصب شده است. بلک بری در زمینه تولید رادار، دوربین و برخی حسگر‌های موتورسیکلت مذکور هم با دامون همکاری کرده است.

حسگر‌های این موتورسیکلت برای کنترل سرعت و شناسایی موانع به کار می‌روند تا خطر برخورد با افراد و اشیا را به حداقل برسانند. بلک بری وعده داده که برخی قابلیت‌های واقعیت مجازی را هم به این موتورسیکلت می‌افزاید، هر چند در این زمینه توضیحات بیشتری ارائه نکرده است.
منبع: مهر
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار