کد خبر: ۴۰۳۶۴
تاریخ انتشار : ۰۹:۳۷ - ۱۷ دی ۱۳۹۸
عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۹ گفت: بر اساس مصوبه کمیسیون تلفیق هر گونه افزایش قیمت آب، برق و گاز نیازمند مصوبه هیات وزیران است و شرکت‌های آب، برق و گاز نمی‌توانند خودسرانه اقدام به افزایش این هزینه‌ها کند.

به گزارش برق نیوز، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست دیروز عصر کمیسیون تلفیق بودجه ۹۹ گفت: بر اساس مصوبه امروز عصر کمیسیون تلفیق درآمد‌های حاصل از فروش فرآورده‌های خونی به طور کامل به سازمان انتقال خون اختصاص می‌یابد.

وی افزود: اعضای کمیسیون تلفیق همچنین در جلسه  مصوب کردند تا آب‌بهای شرب عشایر همانند هزینه آب شرب مصرفی روستائیان محاسبه شود.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۹ اظهار داشت: علاوه بر این براساس مصوبه امروز اعضای کمیسیون تلفیق افزایش هزینه آب، برق و گاز مصرفی نیازمند مصوبه هیات وزیران است و شرکت‌های آب، برق و گاز نمی‌توانند خودسرانه اقدام به افزایش این هزینه‌ها کند.

حاجی‌دلیگانی خاطرنشان کرد: همچنین در این جلسه مصوب شد تا هزینه انشعاب آب، برق و گاز برای یک مرتبه از مددجویان کمیته امداد و بهزیستی اخذ نشود و در یک مرتبه انشعابات مذکور به صورت رایگان در اختیار آن‌ها قرار گیرد.

وی در پایان گفت: همچنین بر اساس مصوبه اعضای کمیسیون تلفیق وزارت نیرو می‌تواند از شن‌های کف رودخانه‌ها و مسیل‌ها بهره‌برداری داشته باشد و درآمد‌های آن را صرف نگهداری رود‌ها و جلوگیری از وقوع سیلاب‌ها کند.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار