کد خبر: ۴۰۳۸۳
تاریخ انتشار : ۱۳:۰۳ - ۱۸ دی ۱۳۹۸
تهیه کننده مستندی از تولید مسابقه «بزن به برق» برای شبکه نمایش خانگی خبر داد و گفت:این مسابقه با هدف آشنایی با اتومبیل‌های برقی تولید می‌شود.

به گزارش برق نیوز،تهیه کننده مستند مسابقه «بزن به برق» که برای شبکه نمایش خانگی تولید می‌شود از مذاکره با نهاد‌های گوناگون برای مشارکت در تولید مسابقه خبر داد.
 
اسماعیل ترک‌زاد تهیه کننده مستند مسابقه «بزن به برق» که برای شبکه نمایش خانگی تولید می‌شود، درباره آخرین وضعیت این مجموعه  توضیح داد: شکر خدا بعد از آغاز پیش تولید این مسابقه که با هدف آشنایی با اتومبیل‌های برقی و با حضور هنرمندان سینما و تلویزیون و قهرمانان ورزشی تولید می‌شود، استقبال خوبی از طرف نهاد‌های مسئول و واحد‌های صنعتی شده است.

وی افزود: ما اکنون در حال مذاکره با نهاد‌های گوناگون برای همکاری در تولید هستیم و همچنان که با پلیس راهور در حال مذاکره هستیم، از مشاوره اساتید متخصص دانشگاه صنعتی خواجه نصیر هم بهره مندیم و در حال گفتگو و پیدا کردن استعداد‌های اهل فن در زمینه مکانیک اتومبیل هستیم.

ترک‌زاد در پایان اعلام کرد: امیدوارم به زودی وارد تولید مجموعه شویم. به ویژه که فرهنگسازی در حوزه استفاده بهتر از انرژی، یک نیاز ضروری است.

این مسابقه بخشی به نام «گاراژ» دارد که هر بار در این بخش یک چهره شناخته شده از بین اهالی هنر، ورزش و ... یک ماشین کلاسیک بنزینی می‌آورد و در برنامه نشان داده می‌شود که این ماشین را چگونه می‌توان به یک ماشین برقی تبدیل کرد.
منبع: مهر
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار