کد خبر: ۴۰۴۰۷
تاریخ انتشار : ۱۱:۳۶ - ۲۲ دی ۱۳۹۸
مدیرعامل توانیر در دست گرفتن ابتکارعمل را از دلایل موفقیت صنعت برق عنوان کرد و گفت: روابط عمومی‌ها باید در شرکت‌ها پیشگام باشند و با در دست گرفتن ابتکار عمل و بهره گیری از روش‌های نوین اطلاع رسانی و آموزش، نقش خود را به عنوان روابط عمومی‌های تسهیل گر ایفا کنند.
به گزارش برق نیوز،نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی شرکت‌های زیرمجموعه صنعت برق به منظور ایجاد هماهنگی و تبادل تجارب برای گذر از پیک تابستان ۹۹ با حضور مدیرعامل شرکت توانیر برگزارشد.
 
دراین نشست که  متولی زاده مدیرعامل شرکت توانیر به همراه معاونان و مدیران ارشد توانیر، مدیران کل روابط عمومی وزارت نیرو و توانیر، مدیرعامل برق منطقه‌ای تهران و مدیران روابط عمومی شرکت‌های زیرمجموعه صنعت برق حضور داشتند،  متولی زاده با تسلیت ایام فاطمیه و شهادت سردارسپهبد قاسم سلیمانی و جانباختگان حوادث اخیر کشور، به تبیین جایگاه ممتاز صنعت برق در ایران وجهان پرداخت.

مدیرعامل توانیر پوشش صد درصدی برق در کشور را در شرایطی عنوان کرد که برق رسانی همگانی تا سال ۲۰۵۰ میلادی یعنی ۳۰ سال آینده در برنامه جهانی قرارگرفته ونشان از پیشتازی صنعت برق کشور در دنیا دارد ودر عرصه داخلی از جمله در بلایای طبیعی مانند سیل ابتدای امسال، پیشتازی همکاران صنعت برق کشور در خدمت رسانی به مناطق سیلزده، قدردانی و تشکر مردم و نمایندگان مجلس شورای اسلامی را به همراه داشت.

وی با تاکید بر پیشتاز بودن صنعت برق در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: اجرای برنامه‌های مدیریت مصرف که با نگاه تشویق محور طی تابستان امسال اجرا شد، با پرداخت رقمی بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیارد تومان پاداش همراه بود که درصورت عدم اجرای این برنامه، باید ۷ هزارمیلیارد تومان برای خرید برق هزینه می‌کردیم یا خاموشی اعمال می‌شد ولذا با یک بیستم هزینه توانستیم تابستان را به خوبی به پیش ببریم.

مدیرعامل توانیر در دست گرفتن ابتکارعمل را از دلایل موفقیت صنعت برق عنوان کرد و با قدردانی از زحمات و تلاش‌های همکاران روابط عمومی مجموعه برق کشور افزود: روابط عمومی‌ها باید در شرکت‌ها پیشگام باشند و با در دست گرفتن ابتکار عمل و بهره گیری از روش‌های نوین اطلاع رسانی و آموزش، نقش خود را به عنوان روابط عمومی‌های تسهیل گر ایفا کنند.

 متولی زاده اطلاع رسانی به مردم درخصوص چگونگی تولید و توزیع برق را وظیفه روابط عمومی‌ها ذکر کرد و با اشاره به برپایی مسابقه مدیریت مصرف بین استان‌های مختلف در تابستان آینده، اظهارداشت:از شما انتظار داریم همانند بخش فنی پیشتاز باشید و به ویژه با بهره گیری از ابزار‌های نوین و نیرو‌های مبتکر و خلاق کشور، روی موضوع استارت آپ‌ها متمرکز شوید.
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کارشناس ارشد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
0
0
ابتکار عمل چی جناب اقای متولی زاده تجملات در وزارت نیرو بخصوص مجموعه زیر نظر شما بیداد میکند اکثر کارکنان جنابعالی بازنشته هستنددر تمامی شرکت های اب وبرق .ولی با پارتی بازی میزها را رها نمیکنند میدانید هر مدیری در برق تهران ودیگر مجمومه فقط حدود هشت میلیون تومان اجاره خودروی شخصی اوست که در اختیار خانواده انهاست وبعضی از این خودروها فقط بچه مجری را صبح به دبیرستان میبرد وعصر برمیگرداند همه میدانیم بعضی از دانش اموزان ما حتی بخاری سالم در مدرسه ندارند که خود را گرم کنندمیدانید حدود سی در صد نیرو اضافه است واز هفتاد در صد فقط چهل در صد کار میکنندمیدانید مدیران را بازنشته میکنند از در میروند با پارتی از پنجره برمیگردندمانند شرکت متانیر وانبار کل برق تهران میدانید حتی در مورد زمان بندی پروژها به شما دروغ میگویند میدانید اکثر پیمانکاران از خودشان است میدانید زمان بندی پروژها کنترل نمیشود میدانید پیمانکار حرف اول را میزند چونکارفرما...... اوست میدانید مدیران حزب الهی واقعی با تخصص را کنار گذاشته اتد میدانید با یدجواب یتیم های شهدا را بدهید که میگویند پدر ما رفت شما چه کردید اگر میخواهیدابتکار عمل داشته باشید مجموعه را درست کنید .ده ها مورددیگر است که اگر بنویسم از خودم هم بدم میاید .. خداونداخر وعاقبت همه ما را بخیر کند
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
0
0
جناب از چه ابتکاری صحبت میکنی ؟ بازی با الفاظ قدیمی شده تمام مسائل در کل زیر مجموعه عیان است کنار گذاشتن نخبگان و خاک خورده ها و دادن اضافه کار ۳۴۰ ساعت برای حراست و اطرافیان ابتکار خوبی نیست در توزیع هاو۰۰۰۰ حداقل با روان مجموعه بازی نکنید شما را قسم به هر چی اعتقاد دارید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
0
0
یک سری بازنشسته ورشکسته جالب این است که یکی از اینها را گذاشته اند مدیرکل رسیدگی به شکایات
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
0
0
ابتكار عمل وافعي را ديروز در مراسم توديع و معارفه مدير حراست برق باختر ديده شد .در اين مراسم همه ديده مي شدند جز مدير برق باختر كه گويا بفكر روزهاي اينده و سرنوشت نامعلوم خودش بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
0
0
مدیرعامل توزیع برق استان تهران به خط پایان رسیده و هیچ جرات و انگبزه و اشتیاقی ندارد. کمکش کنید بازنشسته شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
0
0
سلام برق نيوز جان اخبار برخي انتصابات مانند برق حرارتي را درج نمي كنيد در حاليكه يك رسانه بايد در عين مردمي و امين بودن به اهميت اطلاع رساني كاملا واقف باشد و احتمالا اگر نگراني از كامنت گذاشتن ها موجبات عدم اطلاع رساني است بهيچ وجه نبايد نگران بود چه اعلتم نظر موافق وچه مخالف چه مطالب خوب وچه بد همه را بايد در نقد تعريف كرد و نقد نيز مبنني بر شناخت و مستند ويا غير متصفانه و غير مستدل. و نا عادلانه مي تواند باشد وليكن در هرحال انتظار اطلاع رساني بهتر ميباشد
مدیر پایگاه چه انتصاباتی؟
مادرتخصصی برق حرارتی سیاست محرمانگی اخبار را در پیش گرفته و تلاش می کند انتصابات در سکوت خبری انجام گیرد. ما مشکلی در انتشار اخبار نداریم ولی برق حرارتی در این خصوص دیدگاههای خودش را دارد
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار