کد خبر: ۴۰۴۳۱
تاریخ انتشار : ۰۹:۲۴ - ۲۴ دی ۱۳۹۸
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه مصرف مازوت و گاز نیروگاه‌های برق در نشست این کمیسیون بررسی شد، گفت: مقرر شد شرکت ملی گاز به صورت هفتگی گزارشی را به این کمیسیون انرژی درباره میزان گاز تحویلی، میزان گاز مصرفی و میزان صادرات ارائه دهد.

به گزارش برق نیوز، سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس بیان کرد: باوجود آنکه سوخت اصلی نیروگاه‌ها گاز است، اما در فصل سرما مصرف سوخت گاز آن‌ها کاهش یافته و به "سوخت مازوت" روی آورده‌اند و با تلفیق سوخت مازوت و گاز، سوخت روزانه خود را تامین می‌کنند.


سکینه الماسی  در تشریح جلسه دیروز دوشنبه ۲۳ دی ماه کمیسیون انرژی از حضور حسن منتظر تربتی مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران و همایون حائری معاونت برق و انرژی وزارت نیرو جهت بررسی آخرین وضعیت برنامه تعمیرات نیروگاه‌های حرارتی و تأمین سوخت نیروگاه‌ها خبر داد.

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این جلسه پس از طرح مشکلات مرتبط با تامین سوخت نیروگاه‌ها توضیحاتی نیز درباره میزان سوخت مصرفی نیروگاه‌ها نیز توضیحاتی ارائه شد، ادامه داد: در نهایت تصمیم بر این شد که شرکت ملی گاز به صورت هفتگی گزارشی به کمیسیون انرژی مجلس درخصوص میزان گاز تحویلی، میزان گاز مصرفی و میزان صادرات ارائه دهد.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی همچنین افزود: مسئولان وزارت نیرو توضیح دادند؛ باوجود آنکه سوخت اصلی مصرفی نیروگاه‌ها گاز است، اما در فصل سرما مصرف سوخت گاز خود را کاهش داده و به "سوخت مازوت" روی آورده‌اند و با تلفیق سوخت مازوت و گاز، سوخت روزانه خود را تامین می‌کنند.
 
منبع: خانه ملت
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار