کد خبر: ۴۰۴۳۵
تاریخ انتشار : ۱۱:۵۱ - ۲۴ دی ۱۳۹۸
با حضور مدیر کل دفتر مرکزی حراست و امور محرمانه شرکت توانیر و معاون هماهنگی استان‌های دفتر مرکزی حراست و امور محرمانه وزارت نیرو و نماینده حراست کل استان مرکزی جلسه تکریم مدیر و سرپرست سابق دفتر حراست وامور محرمانه شرکت برق منطقه‌ای باختر و معارفه مدیر جدید این دفتر برگزار شد.
به گزارش برق نیوز، شرکت برق منطقه‌ای باختر "فرهاد شبیهی "مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای باختر در این جلسه گفت: بحث حراست همواره با حفاظت و صیانت همراه است و در حوزه این شرکت در سه چهار ساله گذشته اقدامات خوبی در زمینه تخصصی و تکنولوژیکی انجام شده است.

وی با اشاره به روحیه همدلی و انسجام کلی صنعت برق و کارکنان حراست گفت:در حوزه توانمند سازی در سایه همین انسجام وهمدلی اقداماتی از قبیل؛ ایجاد مرکز مانیتورینگ، ایجاد مرکز soc (که برق باختردر حوزه soc به عنوان پیشرو در صنعت برق محسوب می‌شود)، که تمام این فعالیت‌های تخصصی با استفاده از توان و پتانسیل داخلی انجام شده است.

وی در ادامه با بیان سایر اقدامات عملیاتی در حوزه حراست و حفاظت گفت:آن چیزی که ما از حراست انتظار داریم یک اشراف کامل و یک ارتباط موثربا سازمان‌های مرتبط است و همچنین تعامل سازنده با نیرو‌های داخل سازمان است.

وی اعتمادسازی، پیشگیری، حسن ظن، قانون مداری و اصلاح سازی را از دیگر انتظارات خود و مجموعه تحت مدیریت خویش از حراست عنوان نمود و افزود:همه این موارد در سایه سه اصل (دقت، صحت و سرعت) بایستی انجام شود و صنعت برق ضمن اثر گذار بودن و تصمیم ساز بودن بایستی به ذینفعان خود پاسخگو باشد.

وی در پایان ضمن تشکر از مدیر و سرپرست سابق این دفتر برای مدیر جدید این حوزه آرزوی موفقیت و سربلندی نمود.

این گزارش می‌افزاید "محمد محبی " مدیر کل دفتر مرکزی حراست و امور محرمانه شرکت توانیر در این جلسه گفت:دو نعمت سلامتی و امنیت تا زمانی که در آن‌ها به سر می‌بریم متوجه شان نیستیم ولی به محض اینکه هر یک از آن‌ها به مخاطره بیقتد اهمیت شان بیش از پیش ملموس است.

وی با اشاره به صنعت برق به عنوان یک صنعت زیر ساختی گفت:همواره در اغتشاشات و جنگ‌ها این صنعت اصلی وزیر ساختی مورد هدف بوده و هست و همکاران بنده در این صنعت بایستی توجه داشته باشند صیانت از این صنعت به چه اندازه مهم و دارای اهمیت است.

وی خدمت رسانی در صنعت برق را فارغ از گرایشات و طیف‌های سیاسی خواند و افزود:اگر وظیفه خود در این صنعت را با نیت خالص انجام دهیم کار ما کمتر از جهاد در راه خدا نیست لذا بایستی قدر این فرصت و خدمت رسانی را بدانیم.

در ادامه نیز "قربانی"معاون هماهنگی استان‌های دفتر حراست و امور محرمانه وزارت نیرو گفت:همکاران بنده با تاسی به ائمه اطهار و اهل بیت علیهماالسلام بایستی منشا خدمت رسانی مطلوب و شایسته به مردم عزیز میهن اسلامی باشند و حراست‌های مجموعه صنعت آب و برق نیز بایستی بیش از دیگران به این مهم عمل نمایند.

در پایان این مراسم "هادی محمد دینی "به عنوان سرپرست جدید دفتر حراست و امور محرمانه منصوب شد و از "سید رضوان غمگین معراجی و علی انصاری"در زمان تصدی مسئولیت حراست و امور محرمانه تقدیر و تشکر گردید.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار