کد خبر: ۴۰۶۱۶
تاریخ انتشار : ۱۵:۱۳ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۸
مصطفی رجبی مشهدی گفت: از همه هموطنان خواهشمندیم با صرفه جویی در مصرف گاز از طریق راهکارهای ساده ای چون پوشیدن لباس گرم در منزل، خاموش کردن لامپ های اضافی و کاهش تنها اندکی از حرارت بخاری ها و وسایل گرمایشی به صنعت نفت و گاز کمک کنند.

به گزارش برق نیوز: مصطفی رجبی مشهدی، سخنگوی صنعت برق اظهار داشت: در روزهای اخیر با توجه به کاهش دمای هوا و افزایش بی سابقه مصرف گاز در بخش خانگی،  با محدودیت هایی در سوخت نیروگاه ها مواجه بودیم که خوشبختانه مشکلی ایجاد نکرد و از سوخت جایگزین استفاده کردیم.

وی افزود: در حال حاضر 80 درصد از گاز تولیدی کشور در بخش خانگی مصرف می شود و از این رو کاهش تنها 10 درصد از گاز مصرفی در این بخش می تواند در تداوم پایدار تولید برق نقشی تعیین کننده داشته باشد.

سخنگوی صنعت برق با بیان این که به دلیل اختصاص 80 درصد از گاز تولیدی کشور به بخش خانگی، مجبور به استفاده از سوخت های مایع در نیروگاه ها شدیم، گفت: تداوم تولید برق با سوخت پاک گاز تنها با کمک مردم امکان پذیر است.

وی ادامه داد: از همه هموطنان خواهشمندیم با صرفه جویی در مصرف گاز از طریق راهکارهای ساده ای چون پوشیدن لباس گرم در منزل، خاموش کردن لامپ های اضافی (به دلیل کاهش مصرف برق و عدم نیاز به سوخت مایع در تولید برق) و کاهش تنها اندکی از حرارت بخاری ها و وسایل گرمایشی، در تداوم تولید برق و گرم و روشن ماندن خانه های همه هموطنان به ویژه در مناطق سردسیر کشور کمک کنند./تسنیم

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
0
0
تابستون گدایی از مردم. زمستون هم اضافه شد؟ شما که میگید ما هیچ مکلی نداریم؟؟؟؟ پویش الف ب ج دال رو باور کنیم ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
0
0
دلخوش بودن به پول صادرات برق، همه میدونن که مصرف برق در زمستان حدود یک چهارم یا کمتر هست، نیتز به تولید نیست
حاضر نیستن منافعشون به خطر بیفته با کاهش صادرات
البته وزارت نیرو پول کم داره، میخواد اینطوری از جیب مردم با اعمال خاموشی و بعدا افزایش قیمت برق کمبکد نقدینگیش را برطرف کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
0
0
...، بی خردی و ... را به اوج رسانده اند. اینکه مردم چکار بکنند،چی بپوشند،چی بخورند به هیچ کسی ربطی ندارد حتی به دولت .اگر نمیتوانید اوضاع را مدیریت کنید کنار بروید تا اهلش بیاید.بجای اینکه مشکلات را حل کند سخن گفتن را همه میتوانند انجام بدهند حتی ... .نیاز نیست کسی توانیر را منحل کند این ادم ها انچنان توانیر را کوچک و بی ارزش و مورد تمسخر قرار داده اند که حتی وزیر هم قانع شده توانیر خود مانع بزرگ توسعه صنعت برق است.
از برق نیوز باید درخواست شود کمیت و کیفیت مدیران توانیر قبل و بعد از انقلاب را بررسی فرماید تا اوج ... مدیران مشخص شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
0
0
طآقا جان از سود جویی صادرات برق دست بردارید، مردم که احمق نیستند، مصرف برق کمتر از یک چهارم است، چرا میخواین نیروگاه ها فول کارکنند؟؟؟؟؟ به خاطر ثادرات و بیت کوین؟؟؟
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار