کد خبر: ۴۰۶۲۵
تاریخ انتشار : ۱۰:۴۶ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۸
با اهدا لوح تقدير از سوي دكتر سيد باقر پيشنمازي، رييس ستاد نماز جمعه تهران، از مديرعامل شركت توزيع نيروي برق تهران بزرگ، تقدير شد.
به گزارش برق نیوز؛ و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ؛ دکتر سید باقر پیشنمازی، رییس ستاد نماز جمعه تهران، از مهندس حسین صبوری، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ و کارکنان این شرکت به ویژه منطقه برق فردوسی، در خصوص مساعدت و همکاری برپایی هرچه با شکوه‌تر مراسم نماز جمعه تهران به امامت مقام معظم رهبری (مدالظله العالی)، قدردانی کرد.
در متن این لوح آمده است:
سلام علیکم
با احترام؛ برگزاری با شکوه و تاریخی نماز جمعه ۲۷ دی ماه سال جاری به امامت رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت اله العظمی خامنه‌ای مدالظله العالی، مرهون عنایت خدای متعال و توجه ویژه حضرت ولی عصر عج ا... تعالی فرجه الشریف حضور انقالابی مردم شریف و بصیر و متعهدمان بود.

خادمان نماز جمعه تهران در این ستاد سجده شکر در پیشگاه حضرت باریتعالی به جای آورده و ضمن تقدیر از نمازگزاران محترم که با حضور گسترده و انقلابی خود، همبستگی و شکوه و عظمت ملت ایران را به نمایش گذاشتند، وظیفه خود می‌داند که از همه نهاد‌ها و دستگاه‌های همکار، تقدیر به عمل آورد؛ و لذا مراتب تشکر و قدر شناسی خود را از همکاری‌های موثر و ارزشمند نیرو‌های تحت امر آن شرکت به ویژه منطقه برق فردوسی در برگزاری هر چه بهتر مراسم و ارایه خدمت به شهروندان و نمازگزاران محترم، اعلام میکنم.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار