کد خبر: ۴۰۶۳۸
تاریخ انتشار : ۱۵:۵۴ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۸
در پی ریزش خط فاضلاب در بلوار معلم منطقه باهنراهواز، زمین در بخشی از این بلوار نشست کرد. نشست زمین در این منطقه در آن روز، منجر به فرو رفتن یک دستگاه جرثقیل عبوری شرکت توزیع برق اهواز در چاله ایجادشده، شد.
به گزارش برق نیوز، معاون خدمات شهری شهرداری اهواز جزئیات سقوط یک دستگاه تریلر در حفره ایجاد شده در اثر فرونشست زمین در بلوار معلم منطقه باهنر که ماه گذشته رخ داده بود را تشریح کرد.

علیرضا عالیپور اظهار کرد: در پی فرونشست زمین که ۸ دی‌ماه در بلوار معلم منطقه باهنر اهواز به دلیل ریزش خط فاضلاب رخ داد، این محوطه با نیوجرسی مسدود شد. با این وجود، تاکنون این نقطه و حفره ایجاد شده در اثر فرونشست ماه گذشته، اصلاح نشده است.

وی افزود: ماشین‌آلات شرکت آبفا امروز (۱۵ بهمن‌ماه) برای اجرای پروژه اصلاح خطوط شبکه فاضلاب منطقه باهنر، در حال تردد در این منطقه بودند که یک دستگاه تریلر ۱۸ چرخ به دلیل عدم احتیاط دچار حادثه شد و در حفره باقی مانده از فرونشست، سقوط کرد.
 
 در پی ریزش خط فاضلاب در منطقه باهنر در ۸ دی‌ماه به دلیل ریزش خط فاضلاب در بلوار معلم منطقه باهنر، زمین در بخشی از این بلوار نشست کرد. نشست زمین در این منطقه در آن روز، منجر به فرو رفتن یک دستگاه جرثقیل عبوری شرکت توزیع برق اهواز در چاله ایجادشده، شد.

در آن روز معاون خدمات شهری شهرداری اهواز  گفته بود: عملیات بازسازی این چاله حدود ۲۴ ساعت طول می‌کشد، اما فعلا با مصالح سنگی این چاله پر می‌شود.

وی عنوان کرده بود: طبیعتاً ریزش این خط فاضلاب مجددا اخلالی در شبکه فاضلاب شهر ایجاد خواهد کرد.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار