کد خبر: ۴۰۶۴۶
تاریخ انتشار : ۱۲:۱۸ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
فرمانده انتظامی رودبار گفت: سارق سیم و ترانس برق با ۷ فقره سرقت در این شهرستان دستگیر شد.

به گزارش برق نیوز، سرهنگ حمیدرضا فیضی، فرمانده انتظامی رودبار گفت: سارق سیم و ترانس برق با ۷ فقره سرقت در این شهرستان دستگیر شد.

وی افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و ترانس برق در شهرستان رودبار، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات و بررسی سرنخ‌های به دست آمده یک متهم را در این پرونده‌ها شناسایی کردند.

سرهنگ فیضی با بیان اینکه متهم در شهر لوشان حین سرقت سیم برق دستگیر شد، اظهار داشت: از متهم ۱۵ متر سیم برق سرقتی و قیچی و انبر کشف شد.

وی تصریح کرد: سارق ۳۷ ساله در بررسی فنی پلیس به ۷ فقره سرقت از جمله ۲ فقره سرقت ترانس برق و ۵ فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان رودبار اعتراف کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد، از شهروندان خواست: به منظور پیشگیری از سرقت ضمن توجه به هشدار‌های انتظامی در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار