کد خبر: ۴۰۷۲۷
تاریخ انتشار : ۱۰:۴۰ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۸
شرکت توانیر اعلام کرد:تا پایان امروز برق بخش عمده‌ای از مشترکان استان گیلان که چیزی بالغ بر ۶۷ هزار نفر هستند، وصل می‌شود.

به گزارش برق نیوز، مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق با اشاره به آخرین وضعیت شبکه برق استان گیلان گفت: از دیروز با مساعد شدن هوا و اعزام بالگرد توانیر و ۱۵۰ نیروی عملیاتی از استان‌های همجوار، برخی از شبکه‌های اصلی برق استان گیلان در وضعیت پایدار قرار گرفته است.

او ادامه داد: مشکل بیش از ۶۰ درصد مشترکان این منطقه که دچار قطعی برق بودند برطرف شده است و در حال حاضر ما از نظر گروه اجرایی و عملیاتی مشکلی نداریم تنها مشکل و محدویت گرو‌ه‌های ما دسترسی به مناطق آسیب دیده است، در واقع به دلیل انسداد راه‌ها امکان دسترسی به مناطق نیست.

رجبی مشهدی با بیان اینکه با اعزام این بالگرد بازدید از شبکه‌های اصلی برق و پست ۲۳۰ کیلو ولت لاهیجان انجام و مشکلات به وجود آمده در این شبکه‌ها شناسایی شده است، تصریح کرد: پس از این اقدام اکیپ‌های عملیاتی برای رفع مشکل از طریق بالگرد در منطقه حاضر و به دنبال آن پست ۲۳۰ کیلولت سیاهکلده (لاهیجان) برق‌دار شد.

وی افزود: متأسفانه در پی بارش شدید برف ۱۹ پست برق استان گیلان از مدار خارج شدند که در حال حاضر ۱۶ پست دارای برق و ۳ پست دیگر بی‌برق هستند که امیداوریم تا پایان امروز برق بخش عمده‌ای از مشترکان که چیزی بالغ بر ۶۷ هزار نفر هستند نیز وصل شود.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار