کد خبر: ۴۰۷۴۲
تاریخ انتشار : ۱۵:۱۳ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۸
سخنگوی صنعت برق با تاکید بر اینکه تمام وضعیت قبض‌های صادرشده برق در سایت شرکت‌های توزیع برق برای مشترکان و مردم قابل رؤیت است گفت: مشترکان در صورت هر گونه اشتباه در میزان و نحوه محاسبه تعرفه می‌توانند تا یک سال از برق رایگان استفاده کنند.
یک سال برق رایگان در صورت اثبات اشتباه در قبوض برقبه گزارش برق نیوز، مصطفی رجبی مشهدی  در پاسخ به این سئوال که هزینه دریافتی نامریی در قبض‌های برق که این روز‌ها به صورت پیامکی شده اکثر مردم را گله‌مند کرده و آن‌ها اعلام می‌کنند که هزینه برق مصرفی آن‌ها نسبت به زمانی که قبض کاغذی برق برای آن‌ها صادر می‌شد بیشتر شده است گفت: قبض‌های قدیمی برق به راحتی در سایت شرکت‌های توزیع برق قابل رویت است و مردم و مشترکان می‌توانند به راحتی با مراجعه به این سایت‌ها از وضعیت خود و میزان مصرف برق خود مطلع شوند.

وی با تاکید بر اینکه تعرفه برق افزایش نداشته است ادامه داد: تعرفه برق از اردیبهشت امسال برای مشترکانی که الگوی مصرف را رعایت کنند ۷ درصد و برای مشترکانی که الگوی مصرف را رعایت نکنند ۱۸ درصد افزایش یافت؛ این برنامه در صورتی در حال اعمال است که باید اذعان کنم که در مناطق عادی الگوی مصرف در تابستان ۳۰۰ کیلووات ساعت و در زمستان ۲۰۰ کیلووات ساعت است و چنانچه مشترکان برق الگوی مصرف برق را رعایت کنند مشمول آن ۱۶ درصد نمی‌شوند.

* ۸۰ درصد مشترکان الگوی مصرف را رعایت می‌کنند

رجبی مشهدی تاکید کرد:در حال حاضر ۸۵ درصد مشترکان برق الگوی مصرف را رعایت می‌کنند و شامل آن افزایش ۱۶ درصدی تعرفه‌ها نمی‌شوند و باز هم تاکید می‌کنیم که هیچ افزایش تعرفه برقی به غیر از مصوبه دولت برای مشترکان و مردم اعمال نمی‌شود.

سخنگوی صنعت برق خاطر نشان کرد: چنانچه هر گونه اشتباهی بر روی قبوض مشترکان اعمال شود که نشان دهد مصرف برق آن‌ها به میزان تعرفه آن‌ها نبوده و آن‌ها جزء خوش مصرف‌ها بودند برق آن‌ها رایگان محاسبه خواهد شد.

به گفته وی، امسال در تابستان برای خوش مصرف‌ها بالغ بر ۱۰۶ میلیارد تومان پاداش خوش مصرفی در نظر گرفته شد و این برنامه در زمستان نیز در حال اعمال شدن است.
منبع: فارس
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کمالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
0
0
خدا حفظشون کنه. مرد بزرگ و شریفی هستند آقای دکتر رجبی مشهدی. استاد بنده بوده و هستند. با این دعوت به پیدا کردن خطا در قبوض، بنظرم اتمام حجت بسیار خوبی کردند.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار