کد خبر: ۴۰۸۰۸
تاریخ انتشار : ۱۵:۱۵ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۸
برق نیوزدر راستای نظرسنجی از کاربران خود در خصوص تبیین اهداف اصلی پویش الف ب ایران اقدام به راه اندازی نظرسنجی با سوال "فایده پویش الف ب ایران وزارت نیرو چیست؟ " نمود. بیش از ۲۱۰۰ نفر در این نظرسنجی شرکت کردند و ۷۵ درصد مخاطبان، هدر دادن هزینه‌ها و تبلیغ وزیر نیرو را مهمترین کارکرد این پوشش تشخیص دادند.
سرویس صنعت: برق نیوز در مسائلی که بین مدیران و بدنه کارشناسی صنعت برق در خصوص چالش‌ها و برنامه‌های مدیریتی صنعت برق تفاوت نظر باشد اقدام به برگزاری نظرسنجی کرده تا نظرات کاربران خود را در این خصوص دریافت کرده و منتشر نماید. برق نیوز پربیننده‌ترین وب سایت صنعت برقی است و همین امر موجب شده تا با جامعه اماری قابل قبولی در برگزاری نظرسنجی‌ها تاثیرگذار باشد.

در جدیدترین نظرسنجی سوال شده بود: فایده پویش الف ب ایران وزارت نیرو چیست؟
در مدت زمان نزدیک به یکماه از فعال بودن این نظرسنجی، ۲۱۷۵ نفر در نظرسنجی شرکت (هر نفر فقط یکبار حق رای داشت) کردند. حدودا ۱۰ درصد از شرکت کنندگان به گزینه اول، "افزایش امید و نشاط در جامعه" رای دادند و ۱۵ درصد هم گزینه "اطلاع رسانی پروژه‌های صنعت آب و برق" را انتخاب نمودند.

اکثریت شرکت کنندگان در نظرسنجی، کارکرد پویش الف ب اردکانیان را "هدر دادن هزینه‌ها و تبلیغ وزیر نیرو" تشخیص داده اند که حدودا ۷۵ درصد کل آراء را شامل میشد. ارزیابی کابران برق نیوز نشان می‌دهد بدنه کارشناسی و فعالان صنعت برقی، پویش الف ب ایران را فاقد کارکرد اعلام شده از سوی وزارت نیرو می‌دانند.

برای این پویش میلیارد‌ها تومان هزینه اطلاع رسانی و تبلیغاتی در نظر گرفته شده است و از ساختن کلیپ‌ها و انیمیشن‌های تبلیغاتی گرفته تا تبلیغات در تلویزیون و روزنامه و شبکه‌های اجتماعی هزینه شده است. هزینه‌های زیادی نیز برای چاپ و نصب بنر و بیلبورد‌های تبلیغاتی در شهره‌های مختلف کشور پرداخت می‌شود و ببران و همه مدیران روابط عمومی وزارت نیرو بسیج شده اند تا به عالم و آدم بفهمانند اردکانیان وزیر خفنی است!

اگر تنها ده درصد از هزینه‌های انجام شده را به یک تیم کاربلد می‌دادند و بجای هزینه پردازی برای خرید اعتبار مصنوعی، به نیاز‌های واقعی مردم پاسخ می‌دادند نتیجه بهتری می‌گرفتند. به جای اثرگذاری دنبال شو‌های تبلیغاتی پر زرق و برق افتاده اند، اما هزینه این شیرین کاری‌ها از جیب مردم پرداخت می‌شود.
 
برای مشاهده آرشیو نظرسنجی های قبلی برق نیوز می توانید از لینک زیر وارد شوید:
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۳
0
0
حركات نمايشي و شواف
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۳
0
0
امیدوارم این قبیل نظر سنجی ها ادامه داشته باشد تا مدیران در هر رده ایی بازخورد عملکرد خودشان را ببینند و خودشان را راست کنند .
از برق نیوز هم قدردانیم بابت این کار علمی.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار