کد خبر: ۴۰۹۶۹
تاریخ انتشار : ۱۱:۱۴ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
از همه مدیران عامل شرکت‌های توزیع خواسته اند که تا آخر سال وصول مطالبات شرکت‌های برقی ۱۰۰ درصد باشد، همکاران وصول شرکت برق فول تایم حتی پنجشنبه جمعه به مردم زنگ می‌زنند. ماموران تهدید شده اند اگر در روز کمتر از ۱۲ میلیون وصول داشته باشند اخراج می‌شوند.

با بینندگان برق نیوز: از همه مدیران عامل شرکت‌های توزیع خواسته اند که تا آخر سال وصول مطالبات شرکت‌های برقی ۱۰۰ درصد باشد، همکاران وصول شرکت برق فول تایم حتی پنجشنبه جمعه به مردم زنگ می‌زنند.
 
ماموران تهدید شده اند اگر در روز کمتر از ۱۲ میلیون وصول داشته باشند اخراج می‌شوند، لطفا پیگیری کنید در آخر سال با وضعیت بیماری کرونا بیچاره شدیم.
 
دیروز به یک خانواده زنگ زدم یک آقا گوشی را برداشت گویا پیر بود گفت به خاطر ترس از کرونا دو هفته است بیرون نیامدم، به من گفت اگر زحمت نیست تشریف بیاورید خانه پول قبض را بگیرید من کسی را ندارم.

نمونه‌ای از یک پیامک ارسال شده به ماموران وصول مطالبات شرکت توزیع برق قابل مشاهده است
 
وصول مطالبات برق در شرایط کرونایی
 
قسمت "با بینندگان" برای ارتباط نزدیکتر و انعکاس سوالات و درخواست‌های کاربران برق نیوز راه اندازی شده و سعی در ایجاد ارتباط نزدیک تری بین مدیران و مسئولان با مخاطبان و کاربران دارد.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
البرز
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
0
0
واقعا عین حقیقت است، شرکت ما هم مدیرعامل همین درخواست را دارد، واقعا آخر سال با این وضعیت شرمنده خانواده هستیم، زندانی خانه شده اند باید ما را هم نبینند، بچه دوساله دارم ، اصلا با این وضعیت او را نمی بینم از بس که دیر می رم خانه اون خوابه، ممنون از مطالبی که حرف دل ماموران وصول است چه خانم چه آقا، مدیران مناطق هم از ترس نطق نمی کشند. خدا پدر مدیرعامل سابق را بیامرزد
رضا
|
Norway
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
0
0
واقعا باید به حال مدیرعامل های بی ... شرکت های توزیع گریست
به حال توانیر گریست
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار