کد خبر: ۴۱۰۰۰
تاریخ انتشار : ۱۶:۳۹ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
زغال صنعتی / ذغال گرافیتی Carbon با توجه به مشخصات فنی در ابعاد و اشکال مختلف جهت دستگاه‌ها و موتور‌های برقی مختلف ساخته می‌شود. ضمن اینکه کربن گرافیت مورد استفاده در زغال صنعتی / ذغال گرافیتی Carbon نیز نسبت به نوع کارکرد موتور، دور موتور، قدرت موتور‌های برقی، سختی و نرمی، چگالی، ضریب مقاومت و میزان هدایت برق با یکدیگر تفاوت دارند
سرویس آموزش و آزمون برق نیوز، ذغال صنعتی / زغال گرافیتی Carbon نوعی لوازم یدکی مصرفی موتور محسوب می‌شود، اما به دلیل اینکه تعویض زغال صنعتی / ذغال برقی Carbon توسط سرویس‌کار و تعمیرکاران انجام می‌شود، غالباً مردم از وجود داشتن این زغال صنعتی / ذغال گرافیتی Carbon در داخل موتور دستگاه‌های برقی اطلاعی ندارند در حالیکه در موتور لوازم خانگی مانند جارو برقی، لباسشویی، آب میوه گیری، سشوار تا موتور‌های عظیم الجثه کارخانجات صنعتی، قطار، دینام‌های جوش، فن و دینام و استاتر‌های اتومبیل و ابزارآلات برقی از قبیل فرز سنگ بری و آهنگری، دریل، بتن کن، پولیش، مینی فرز و لوازم خانگی برقی و صنعتی این زغال صنعتی یا ذغال گرافیتی Carbon با بالاترین کیفیت وجود دارد، تولید شده و به بازار عرضه می‌گردد.

زغال برقی چیست؟
تفاوت زغال صنعتی و ذغال برقی چیست؟

زغال صنعتی / ذغال گرافیتی Carbon با توجه به مشخصات فنی در ابعاد و اشکال مختلف جهت دستگاه‌ها و موتور‌های برقی مختلف ساخته می‌شود. ضمن اینکه کربن گرافیت مورد استفاده در زغال صنعتی / ذغال گرافیتی Carbon نیز نسبت به نوع کارکرد موتور، دور موتور، قدرت موتور‌های برقی، سختی و نرمی، چگالی، ضریب مقاومت و میزان هدایت برق با یکدیگر تفاوت دارند و باید از کربن گرافیت مخصوص خودش زغال صنعتی / ذغال برقی Carbon ساخته شوند که از نظر ترکیبات مواد تشکیل دهنده ذغال صنعتی / زغال گرافیتی Carbon از قبیل کوک، دوده، پودر مس، نقره، رزین و ... با یکدیگر تفاوت دارند.
 
منبع: رادالکتریک
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار