کد خبر: ۴۱۰۵۸
تاریخ انتشار : ۰۹:۳۵ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۸
سخنگوی صنعت برق گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور قرار شده که ماموران برق تا نیمه دوم فروردین ماه برای قرائت کنتور‌ها به منازل مراجعه نکنند.
به گزارش برق نیوز، مصطفی رجبی مشهدی ا با اشاره به اقدامات انجام شده برای مقابله با ویروس کرونا در صنعت برق اظهار کرد: طبق روال ماموران صنعت برق تا ۲۵ اسفند ماه برای قرائت کنتور‌ها به منازل مراجعه می‌کردند، اما به دلیل شرایط فعلی کشور برنامه تغییر کرده است.

وی با بیان اینکه در صورت بهبود شرایط از نیمه دوم فروردین به طور جدی قرائت کنتور‌ها را آغاز می‌کنیم، گفت: به ماموران توصیه شده است که در شرایط فعلی اخذ اطلاعات از مشترکان به صورت تلفنی انجام شود.

به گفته سخنگوی صنعت برق، برای پرداخت قبض دیگر نیاز به مراجعه حضوری نیست و مدتی است که این موضوع نیز به صورت الکترونیکی و سبز انجام می‌شود که خود این موضوع نیز تاثیر زیادی در راه مقابله با این ویروس دارد.
منبع: ایسنا
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
0
0
دروغ میگن من خودم کنتور نویسم از پنجم به ما فایل دادن باید یازدهم فایل ۱ تا ۵ رو تحویل بدیم دست از جوک گفتن بردارین تو این شرایط
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
0
0
منبع موثق این خبر کجاست؟
مازیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
0
0
سلام باتوجه به اینکه کنتور نویسان از خانه به خانه دیگر جهت قرائت کنتورها مراجعه میکنند ، یکی از عوامل مهم انتقال ویروس هستند باید کنتور نویسان را مرخص کنند تا بیماری کرونا محدود شود
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار