کد خبر: ۴۱۰۶۶
تاریخ انتشار : ۱۵:۱۵ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۸
مدیر عامل شرکت توانیر با اشاره به اینکه تا پایان اردیبهشت به افرادی که برای پرداخت قبوض خود با مشکل مواجه هستند فرصت داده می‌شود، گفت: البته این رویه برای مشترکین خوش حسابی است که پیش از این قبوض برق خود را به موقع پرداخت کرده اند.

به گزارش برق نیوز، محمدحسن متولی زاده  با اشاره به اینکه تا پایان اردیبهشت به افرادی که برای پرداخت قبوض خود با مشکل مواجه هستند فرصت داده می‌شود، گفت: البته این رویه برای مشترکین خوش حسابی است که پیش از این قبوض برق خود را به موقع پرداخت کرده اند.

وی با بیان اینکه مشترکین بدحسابی که بدهی‌های پیشین داشتند شامل این فرصت نخواهند شد، افزود: ما از مردم که برای پرداخت قبوض خود مشکلی ندارند تقاضا می‌کنیم در زمان مقرر قبض برق خود را پرداخت کنند تا صنعت برق برای خدمات رسانی با مشکل مواجه نشود.

مدیر عامل شرکت توانیر ادامه داد: آن دسته از افرادی که کسب و کارشان دچار مشکل شده و خدمات خرد ارایه می‌دهند و یا تعداد محدودی از مردم که درآمدشان کاهش یافته است مشمول این فرجه هستند و می‌توانند که تا پایان اردیبهشت فرصت پرداخت قبوض به آن‌ها داده شده است.

متولی زاده با بیان اینکه منابع صنعت برق به همین پرداخت قبوض بستگی دارد، گفت: هدف ما کمک به مردمی است که به دلیل بروز بیماری کرونا کسب و کارشان دچار مشکل شده و البته در این مسیر مردم نیز باید به ما کمک کنند.

وی افزود: تامین برق مستمر اولویت فعالیت همکاران ما در صنعت برق است که در این راستا برای فعالیت بهتر ارایه خدمات غیرحضوری فعال شده است به طوری که مردم بدون مراجعه به شرکت‌های برق نیاز خود را از جمله خرید انشعاب تامین کنند از سوی دیگر دریافت این انشعاب‌ها به صورت اقساطی خواهد بود.

مدیر عامل شرکت توانیر گفت: هم اکنون ۲۰ هزار کارمند صنعت برق برای برق رسانی پایدار به مردم در بخش‌های مختلف در محل کار خود حاضر هستند.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
بساط دهقانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
0
0
آقای دکتر اول شما با رئیس ... که سرقت برق کرده وجرمش اشد مجازات وآن اخراج است برخورد کنید کسیکه که با سرمایه این مملکت هم با حقوق وماموریت مهندسیش گرفته وبد سراغ بد حساب ها بروید،مدیر عامل ... ازاو حمایت کرد،چندین نامه به حراست کل وزارت نیرو به بازرسی وزارت نیرو به هیئت تخلفات بدوی کارمندان وزارت نیرو به مدیر حراست توانیرو به خود حضرت عالی و وزیر نامه زدم اما به جای برخورد با مفسد ومدیران تسامح کننده با مفسد،ظالمانه با حقیر برخورد شد واکنون بی گناه در زندان بسر می برم،پنج عید است که عید ندارند زن وبچه ی معصومم ،.. ومدیر عامل ... به حمایت از این مفسد،مداوم در دادگاهم وکلانتری،خداوند عید را از این مدیران بی تقوا ودنیا پرست بگیرد،خداوند لعنت کند کسیکه به این ملت دروغ می گوید وبه اموال آنها خیانت می کند؛آقای دکتر صبر ایوب ندارم تشریف بیاورید وعمق فاجعه مدیریت را ببینید ،مدیر بی تقوا بدر این ملت نمی خورد چون ملت از این مدیران ضربه خوردند.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار