کد خبر: ۴۱۱۱۸
تاریخ انتشار : ۱۲:۰۵ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سرقت سیم و کابل برق هوایی و کشف ۴۴۱ کیلوگرم سیم و کابل برق از آنان خبر داد.
به گزارش برق نیوز، سرهنگ کامیار چهری در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان اراک، بررسی موضوع به صورت تخصصی در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت این پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان داشت: سرانجام با تکمیل تحقیقات، کارآگاهان پلیس موفق به شناسایی یک سارق حرفه‌ای و سابقه دار در این زمینه شده و پس از هماهنگی با دستگاه قضائی او را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی با اشاره به اعتراف سارق دستگیر شده به انجام این عمل مجرمانه، پس از مشاهده اسناد و مدارک قانونی خاطر نشان کرد: در ادامه تحقیقات فنی، مأموران موفق به شناسایی ۲ همدست دیگر سارق مذکور که در امر خرید اموال سرقتی با او همکاری داشتند شدند و در بازرسی از ضایعاتی آنان، ۴۴۱ کیلوگرم سیم و کابل برق مسروقه کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در پایان با قدردانی از همکاری خوب مردمی با پلیس در انجام موفقیت آمیز مأموریت مذکور افزود: متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار