کد خبر: ۴۱۱۷۳
تاریخ انتشار : ۰۹:۰۸ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
اعضای تعاونی مسکن کارگران برق تهران با اشاره به صدور حکم بدوی دادگاه درباره شکایت خود از مدیران این شرکت تعاونی، از پیگیری خود برای رفع تمامی مشکلات حقوقی پرونده و تعیین تکلیف وضعیت حقوقی شرکت تعاونی خبر دادند.

به گزارش برق نیوز، «غلامحسین اسماعیلی» سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به خاتمه بررسی پرونده تعاونی مسکن کارگران برق تهران که ۱۲ هزار شاکی دارد، اعلام کرد که مدیران متخلف این تعاونی به حبس‌های طویل‌المدت و رد مال اعم از وجوه نقدی ماخوذه و اراضی موضوع پرونده محکوم شده‌اند.

به گفته وی، آن‌ها متهم به جذب ۲۵ هزار نفر با تبلیغات واهی و صدور کارت عضویت برای این افراد بدون داشتن زمین کافی و به یغما بردن اموال شاکیان هستند.

به دنبال اعلام این خبر، اعضای تعاونی مسکن کارگران برق تهران ، ضمن ابراز خشنودی از صدور رای دادگاه، از پیگیری خود برای رفع تمامی مشکلات حقوقی پرونده و تعیین تکلیف وضعیت حقوقی شرکت تعاونی خبر دادند.

به گفته اعضای تعاونی مسکن کارگران برق تهران، دوره فعالیت اعضای فعلی این شرکت تعاونی اردیبهشت ماه تمام می‌شود؛ اما تاکنون گزارشی درباره رسیدگی‌های انجام شده به اعضا اعلام نشده است.

شاکیان پرونده افزودند: همچنین مقداری از اموال تعاونی به فروش رفته و نقشه‌های قبلی زمین‌ها تغییر کرده است که باید به این موارد رسیدگی شود. منتظر هستیم تا پس از ابلاغ رسمی حکم که سخنگوی قوه قضاییه جزئیات آن را اعلام کرده است، پیگیری‌های خود را ادامه دهیم.
منبع: ایلنا
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی نوروزی پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
0
0
از زحمات همه عزیزانی که برای اعضا زحمت بسیار زیادی که کشیدن از جمله قویه قضایه که رای برای به حقانیت اعضا دادن بسیار سپا س گذارم وممنون میشم که هر چه زودتر زمینهارو به اعضای تحویل بدن از جمله که بخدا من با دو تا دختر دانشجو هنوز مستجرم بسیار دست تنگم و شرمنده زن بچه ام ای کاش میشد یک مسولی میامد وضع اوزای زنندگی منو همسال منو برسی میکردن
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار