کد خبر: ۴۱۱۷۷
تاریخ انتشار : ۱۲:۱۵ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
فرمانده انتظامی دشتستان استان بوشهر گفت: ۲ سارقی که به دزدیدن سیم و کابل برق در این شهرستان اقدام می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند.
به گزارش برق نیوز، فرمانده انتظامی دشتستان استان بوشهر گفت: ۲ سارقی که به دزدیدن سیم و کابل برق در این شهرستان اقدام می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ فرهاد آراوند  در این ارتباط افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق در شهرستان دشتستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی بیان کرد: ماموران انتظامی بخش "سعدآباد" به موازات گشت زنی‌های هدفمند در این حوزه استحفاظی و با تحقیقات میدانی ۲ سارق که در این بخش و دیگر روستا‌های شهرستان دشتستان اقدام به سرقت می‌کردند را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

آراوند ادامه داد: متهمان در تحقیقات و بررسی‌های به عمل آمده و در مواجهه با شواهد و قرائن ارائه شده به ۲۷ فقره سرقت سیم و کابل برق اعتراف کردند.

وی گفت: هر ۲ متهم پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار