کد خبر: ۴۱۱۸۴
تاریخ انتشار : ۱۵:۴۲ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
محافظت از وسایل مورد استفاده برقی چه زمانی که برق شهری در شبکه است و چه آن قطع می‌باشد لازم است. در زمان قطع برق باید برق مورد نیاز آن‌ها تامین شود و در زمان وجود برق شهری باید آن‌ها را از ایرادات اساسی برق شهری مصون نگه داریم.
سرویس آموزش و آزمون برق نیوز، یو پی اس خانگی: با رشد و پیشرفت تکنولوژی در عصر حاضر و گران قیمت بودن وسایل الکترونیکی فکر هر شخصی را برای محافظت از سیستم‌های برقی و الکترونیکی به خود درگیر میکند.

امروزه استفاده از وسایل الکترونیکی و برقی بسیار افزایش یافته و با پیشرفت تکنولوژی همه وسایل روز به روز آپدیتر شده و همه به نحوی به آن نیازمندیم.

از وسایل که در منازل مورد استفاده قرار میگیرد میتوان به تلویزیون، یخجال، اجاق برقی، بخاری برقی، کولرگازی، رایانه همراه و رومیزی و …. اشاره کرد.

یو پی اس خانگی دارای چه امکاناتی دارد؟
محافظت از وسایل مورد استفاده برقی چه زمانی که برق شهری در شبکه است و چه آن قطع می‌باشد لازم است. در زمان قطع برق باید برق مورد نیاز آن‌ها تامین شود و در زمان وجود برق شهری باید آن‌ها را از ایرادات اساسی برق شهری مسون نگه داریم.

به همین خاطر بهتر و ضروری است که از یو پی اس استفاده کنیم و یو پی اس سیستم ذخیره و توزیع بدون وقفه انرژی است. وظیفه یو پی اس تامین برق مورد نیاز مصرف کننده‌ها و رفع عیوب برق شهری در زمان وجود برق در شبکه برق است.


یو پی اس خانگی دارای چه امکاناتی است؟

یو پی اس دارای اینورتر و باتری یو پی اس داخلی بوده (برای استفاده در بازه‌ی زمانی بیشتر پشتیبانی و همچنین استفاده بیش از اندازه مصرف کننده‌ها از یو پی اس قوی و باتری یو پی اس خارجی باید استفاده کنیم) که برق شهری در باتری ذخیره شده و در قطع برق انرژی را تامین میکند.

در زمان غیر قطعی یو پی اس همانند فیلتر عمل کرده و مشکلات را رفع میکند که البته بسته به نوع یو پی اس رفع ایرادات متفاوت است.

معمولا در توان‌های پائین‌تر از یو پی اس لاین اینتر اکتیو و در توان‌های بالاتر از ۱ الی ۳ تا ۸۰۰ kva از یو پی اس آنلاین استفاده میکنند که بسته به تعداد مصرف کننده و همچنین میزان زمان برق دهی متفاوت است.
 
منبع:  کیان صنعت ایرانیان
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار