کد خبر: ۴۱۱۸۶
تاریخ انتشار : ۰۹:۱۰ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۹
در این اوضاع وانفسای جهان وکشورمان وتعطیلی تقریبی اکثر دستگاه‌های اجرایی وکارخانه‌ها آقای علی آبادی چه اصراری بر کشاندن فرزندان ما به نیروگاه جهت راه اندازی فاز‌های جدید دارند. ایشان به چه قیمتی و بهایی می‌خواهند به مزایا ورتبه‌های بالاتر برسند.

با بییندگان برق نیوز: خانواده یکی از پرسنل شرکت مپنا که در نیروگاه پرند مشغول است می‌باشم. خواستم به اطلاع برسانم که در این اوضاع وانفسای جهان وکشورمان وتعطیلی تقریبی اکثر دستگاه‌های اجرایی وکارخانه‌ها آقای علی آبادی چه اصراری بر کشاندن فرزندان ما به نیروگاه جهت راه اندازی فاز‌های جدید دارند. ایا به فکر ما وفرزندان ما نیستند که اگر خدای نکرده فقط وفقط یک نفر دچار این ویروس لعنتی بشه چند نفر را درگیر می‌کند. ایشان به چه قیمتی و بهایی می‌خواهند به مزایا ورتبه‌های بالاتر برسن که حتی در ایام تعطیلات هم دست از لجبازی برنمی دارد خودش که توی خونه اش لم داده. تو را خدا ما نگران فرزندان خود هستیم به گوش مقام‌های بالاتر توانیر و وزارت نیرو و ... برسانید وگرنه نفرین دایمی ما پشت سر ایشان هست.
 
قسمت "با بینندگان" برای ارتباط نزدیکتر و انعکاس سوالات و درخواست‌های کاربران برق نیوز راه اندازی شده و سعی در ایجاد ارتباط نزدیک تری بین مدیران و مسئولان با مخاطبان و کاربران دارد.
انتشار یافته: ۳۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
0
0
اسلام. چه عجب که صدای یکی درومد. متاسفانه هیچ مقامی در موضوع کارهای پروژه ای درین اوضاع شیوع کرونا اظهار نظر و تصمیم گیری نکرده و اصلا انگار مثل همیشه همکاران پروژه و این سربازان گمنام نادید گرفته شده اند. درحالیکه بدلیل اینکه اکثر همکاران پروژه های نیروگاهی چه مهندسین و چه کارگران از جای جای مختلف ایران میایندخطر شیوع کرونا در پروژه ها بسیار زیاد است هرچند که مسائل بهداشتی هم رعایت شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
مپنا ضعف در مدیریت و برنامه ریزی و عقب ماندن از برنامه های قبلی را می خواهد با جان ماها جبران کند
پروژه ای که دو سال از برنامه عقب تر است این دو ماه هم روش
اصلا با آمدن کرونا همه دنیا کارها را هلد کرده اند ولی ایران نه
بابا همه دو ماه تعطیل کنید تا این ویروس لعنتی مهار شود بعد دوباره کارها مثل قبل ادامه یابد
الان دوماه می گذرد هنوز جای اول هستیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
0
0
با سلام
وقتی تفکر بخشی و موضعی باشد به چنین درخواستی منجر می شود. مثل این است که کارکنان بخش بهداشت و درمان در این شرایط با استدلال اینکه حضور در بیمارستان برایشان خطر دارد از انجام وظیفه خودداری کنند. در این شرایطی که این بیماری معلوم نیست تا چه زمانی ریشه کن شود اگر به پیک تابستان برسیم خوب است که نیروگاهها مطابق زمان برنامه ریزی شده وارد مدار نشوند یا اینکه تعمیرات انها به موقع انجام نشود؟ ما برقیها مثل همیشه در این شرایط باید وظایفمان را به موقع انجام دهیم تا در پیک تابستان حداقل خاموشی و حوادث را داشته باشیم.
پاسخ ها
خسته از برق
| Iran (Islamic Republic of)
سه اشتباه در قیاس شما وجود دارد
یکی اینکه کادر درمان از رئیس و دکتر و پرستار همه حضور دارند ولی در صنعت برق فقط کارگران و کارمندان پایین هستند و بقیه کلا سرکار حاضر نمیشوند
دوم اینکه خیلی از کارها نیاز به حضور ندارد و صرفا برای اینکه کارمندان را مجبور به مرخصی کنند تعطیل نمی کنند. اگر تعطیل کنند باید حقوق بدهند ولی مرخصی نه
کادر درمان ایران همیشه با بالاترین درامدها زندگی کرده و شرایط کاری خوبی دارند. برقی ها نه حقوق داشته اند و نه حتی یک ماسک و ژل به آنها داده شده است.با این وجود برقی ها در تابستان در خط مقدم برق حضور داشته اند ولی یکی در حمایت از اینها حرفی نزد چون مثل الان که مپنا جون کارکنانش برایش اهمیت ندارد کلا برقی ها را مفت و بی ارزش کرده اند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
0
0
نويسنده متن بسيار بي انصاف است و با يد خجالت بکشد که زحمات پرسنل و مديران خدوم و زحمتکش صنعت را با عباراتي چون لميدن و.. ناديده گرفته است!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
پرسنل که مجبورند بیایند سرکار
مدیران و کارکنان بالا لم داده اند و کارکنان زیرمجموعه مجبور کار کنند. همین آقای علی آبادی و معاونانش بهتره توی این ایام بیایند هر روز توی نیروگاه به کارکنان کمک کنند تا زودتر کار تمام شود نه اینکه خودشان را دور کار کنند و کارگران سرکار باشند
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
0
0
سلام
بنده کارگر فنی شرکت تعمیراتی برق تهران (متانیر) هستم، همه جا در رسانه ها گفته میشه فقط کارهای ضروری انجام بشه ،
ولی در برق تهران و متانیر خبری از این حرف ها نیست ، و همه ی تست ها. حتی غیر ضروری ترین نشون هم مثل سابق داره انجام میشه ،
هر چقدر هم به مدیران اعتراض میکنیم و خواستار انجام اضطراری میشم ، چیزی جز تهدید مدیران گیرمون نمیاد .
موندیم اعتراضمون رو به کجا ببریم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
0
0
والا من خودم مپنا کار میکنم
توی دفتر مرکزی هم نیستم و تو کارخونه کار میکنم
گفتن تا ۶ اردیبهشت دورکاری کنید.
بهتر از دولت تصمیم گرفتن و از ۱۵ اسفند این روند رو داریم
نمیدونم چرا قضاوت میکنیم
پاسخ ها
همکارتون
| Iran (Islamic Republic of)
شما کدام کارگاهی؟
پس چرا اینجا ما تعطیل نیستیم. دورکاری برای ما از بهترونه نه ماها
شما هم احتمالا از خواص هستید یا کارمند دفتری هستید که دورکاری شده اید. پاشو بیا کارگاه ما تا ببینید اوضاع چطوره
ارومیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
0
0
متاسفانه برای پروژه بخار ارومیه هم این شرایط وجود دارد که قویا از سوی استانداری آذربایجان‌غربی و شورای تامین باید جلوی حضور پرسنل پیمانکار که از کل کشور به این شهر جمع می‌شوند گرفته ‌شود هیچ چیزی باارزشتر از جان مردم نیست کشور در شرایط حساس قرار دارد ومدیران نمیتوانن منافع خود را بر پرسنل تحمیل نمایند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
0
0
به نظر می رسد انتشار این خبر به این شکل ، از زبان خانواده ی یکی از پرسنل بیشتر شیطنت رسانه ای است تا نگرانی برای کارکنان. چرا که هم اکنون تمام دستگاههای خدمات رسان آب و برق و گاز و پلیس و شهرداری ها و نیروی انتظامی و پرسنل بخش بهداشت و ... سرکار حاضر می شوند تا همه ی مردم به راحتی در خانه ها بمانند . ایمنی و‌بهداشت اگر چه مهمترین موضوع این روزهای کشور ما و‌حتی جهان شده است اما حساسیت بخش های خدمات رسان و مراقبت برای تداوم خدمت رسانی نیز کمتر از آن نیست.
به نظرم مدیران محترم سایت برق نیوز اگر از خدمات همکاران و‌مدیران خدوم بخش نیروگاه تقدیر و‌تشکر نمی کنند ، لااقل از درج چنین تیترهایی نیز خودداری نمایند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
مپنا جون کارکنانش براش مهمه ولی از اون مهمتر پولیه که از وزارت نیرو میگیره
اینجا میخواد ژست تعطیل نکردن را بیاد تا بتونه به موقعش صورتحساب بفرسته ولی این صورتحساب به قیمت جون این فلک زده هاست
اگر کارمندان بخاطر پول مجبورند در این شرایط کار کنند دلیلی نمی شود مپنا از نیاز اونها سوء استفاده نماید
Amir
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
0
0
من هم تو یکی از نیروگاه های جنوب کشور که پیمانکاری گرفتنش توی پتروشیمی دماوند کار میکنم متاسفانه هیچ تصمیمی برای حضور کمتر نشد و بلکه بیشترم شد و اگر کوچکترین اعتراضی میشد به بدترین نحو مدیریت تهدیدمون میکرد که مجبور بودیم از ترس از دست ندادن کارمون تحمل کنیم.
هموطن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
0
0
سلام ، یکی هم نیست بداد کارکنان شیفت فولاد مبارکه برسد که جون کارکنان برایشان پشیزی ارزش ندارد و برعکس رعایت موارد تردد کمتر شیفت را از هفته ای 4 روز به 6 روز تبدیل کردند و چند هزار از کارکنان دائما" در هر شیفت کاری در حال تردد هستند و اجازه رفتن به مرخصی ندارند و حتی نمیتوانند از شیفتهای دیگر جانشین تعیین کنند و بر عکس روزکار فولاد تعطیل شده و خونشون رنگین تر هست ، با اینکه غذاهای کترینگ بر داخل شهرها باز هستند ولی فولاد یک وعده غذا را حذف کرده و هر روز پنیر و کره و مربا به پرسنلش میدهد ( اگر غذای گرم توسط آشپز موجب انتقال ویروس میشود ، خوب بسته بندی نون و پنییر و... باعث انتقال کرونا نمیشود ما اگر کرونا گرفتیم به خانوادهامون انتقال نمیدیم (یک هیئت مدیره مافیایی که 2 سال بود میخواستند این وضعیت را ایجاد کنند و حالا به بهانه کرونا اینکار را کردهاند
بی نام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
0
0
به نظرم ایشون حق دارن من هم در یک پروژه مپنا کار میکنم و یکی از همکار کرونا گرفته و داره با مرگ دست و پنجه نرم می‌کنه اونم برای پروژه که دو سال دیگه اگه برسه به پیک پروژه ای جماعت همیشه مظلوم بودن تو مملکت عزیزم دکتر و پرستارها الان جاشون روی سر ما ولی وارد این شغل شدن مسولیتشو پذیرفتن منم که تو پروژه هستم تمام سختی هاشو پذیرفتم ولی قبول نکردم تو بیماری فراگیر برای کاری که دو سال دیگه شاید برسه به پیک جونمو از دست بدم
حامد نظری
|
Netherlands
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
0
0
من کارمند یکی از کارگاه‌هایی عملیاتی مپنا هستم و گفتن تا ۲۰ فروردین تعطیل. مپنا از همون اول بسیار جدی با کرونا برخورد کرد. مدیران مپنا بسیار قضیه جدی گرفتن و چنین چیزی نیست.
پرسنل صنعت برق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
0
0
این هم از اون شیطنت‌ های رسانه ای شماست که در نوع خودش خیلی جالبه.
الان که قراره یه جمعیت چند میلیونی بشینن تو خونه و اعضای خانواده ها سرگرمی داشته باشن، آیا غیر از اینه که برای انجام کارهای روزمره و درس خوندن و خرید آنلاین و تفریح و سرگرمی و ده تا کار دیگه نیاز به ارتباطات و اینترنت دارن؟ اونوقت وصل شدن به اینترنت برق لازم نداره؟
آیا این همه بیمار توی بیمارستان نیاز به برق ندارن که تجهیزات حیاتی CCU‌و ICU کار بکنه؟
بگذریم از بقیه چیزهای دیگه هم برق لازم داره.
تو این شرایط اگر برق تامین نشه، شما اولین نفر هستین که مدعی خواهید شد. نیروگاه که خودش خود به خود برق تولید نمی کنه. بالاخره همونطور که کادر درمانی باید سر کار حاضر بشن، پرسنل صنعت برق هم باید سر کار حاضر باشن که مشکلی پیش نیاد.
تو این شرایط بحرانی کرونا و سیل و ... برق هم باید قطع بشه که شما خوشحال بشید؟
صداقت داشته باشید و این نظر رو منتشر کنید.
پاسخ ها
پرسنل همان صنعت برق
| Iran (Islamic Republic of)
چرا چرت میگید
توسعه فاز جدید چه ربطی به تولید الان داره؟
تعطیل کنند بعد از کرونا جبران کنند. شما هم از آب گل آلود ماهی میگیرید تا بابتش چند برابر دریافتی داشته باشید و گندکاری های مدیران عافیت طلب مپنا را توجیه کنید
مگر الان در پیک برق هستیم؟
شرکت گار هم تعطیل کرده مگر الان مردم در خانه نباید گاز داشته باشند؟ اون حداقل هایی که نیاز است حضور پیدا کرده اند بقیه نه اونهم نه در فاز توسعه

نیروگاهی که در بر اساس استاندارد جهانی در تمام دنیا با یک سوم کارکنان فعلی شما در پرند اداره می شود در ایران و با مدیریت ضعیف شماها سه برابر نیرو استخدام کرده و حالا که تازه با یک سوم کار می کنید می گویید هنر کرده اید!
شما اینقدر توهم توطئه دارید که اگر یک خانواده هم از این شرایط مپنا انتقاد داشته باشد را تفسیر به شیطنت و دشمنی می کنید. لابد باید همه مجیزگوی علی آبادی باشند تا شما را خوش آید. دیکتاتوری براش خودش راه انداخته و خدم و حشم را ردیف کرده تا کسی نقدی نکند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
توی این مدت که کرونا بوده مدیرعامل و معاونانش کجا رفته اند؟ چرا جلسات مپنا برگزار نمی شود؟ فقط جان اونها و چارتا کارمند دفتراشون مهمه
برق نیوز پیگیری کن ببین چند تا از مدیران ارشد مپنا توی این مدت سرکار حاضر شده اند اگر هم رفته اند خودشون را توی اتاق مخفی کرده اند و با کسی جلسه و برخورد نکرده اند
توی کارگاه ها خیلی از افرادی که حضور دارند پیمانکار مپنا هستند اونها که همه هستند خوب در این شرایط چه فرقی میکنه نصف کارمندای مپنا بیان یا همه چون پیمانکارها همه هستند و عملا کارگاهها در شرایط خطرناکی برقراره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
0
0
سلام، من از پرسنل نیروگاه پرند هستم. خواستم درباره خبر نگرانی از وضعیت سلامتی کارکنان نیروگاه توضیحاتی عرض کنم؛

این روزها که پزشکان و پرستاران و کادر بهداشت و درمان ایران با فداکاری خود در صف اول مبارزه با بیماری کرونا قرار دارند و به صورت شبانه‌روزی مشغول خدمات‌رسانی هستند، یکی از نیازها و اولویت‌های اولیه و بدیهی این عزیزان، تأمین برق شبانه‌روزی واحدهای مختلف همان بیمارستان‌ها است.
اگر پیگیر خبرهای روزهای پایانی اسفند 98 باشید، مشاهده می‌کنید که با دستور وزیر نیرو، بهره‌برداری از واحد سوم بخار نیروگاه سیکل ترکیبی پرند، واحد اول بخار نیروگاه سیکل ترکیبی عسلویه و واحد اول گازی کلاس اف نیروگاه هنگام آغاز شد و طبعا برای تحقق این بهره‌برداری‌ها نیاز به انجام مراحل مختلف مهندسی و تخصصی است.
کارکنان نیروگاه پرند مانند سایر کارکنان صنعت برق کشور مشغول تامین برق هستند، چرا که تولید برق موضوعی نیست که تعطیل شدنی باشد؛ به ویژه در دوره ضرورت در خانه ماندن و ایجاد فاصله اجتماعی و نیاز مبرم هموطنان در عرصه‌های مختلف به ویژه در درمان و ارتباطات، تامین برق پایدار امری حیاتی است.
این نکته مهم هم باید در نظر داشته باشیم که واحدهای بخار سیکل ترکیبی به دلیل آنکه بدون استفاده از سوخت اضافی، برق تولید می‌کنند به شدت مورد تأکید وزارت‌خانه‌های نفت و نیرو هستند تا سریع‌تر وارد مدار شوند.
همچنین به دلیل اینکه پایان زمان شرایط ویژه کرونا مشخص نیست، ستاد ملی مقابله با کرونا هم بر عدم تعطیلی صنایع و مشاغل حساس از جمله صنایع انرژی به ویژه صنعت نیروگاهی تأکید کرده است و به هیچ وجه امکان تعطیلی پروژه‌های صنعت برق وجود ندارد.
البته برای کاهش خطرات و ریسک‌های متوجه سلامت کارکنان گروه مپنا و در عین حال ادامه اجرای پروژه‌ها و ایفای تعهدات، یک سری تمهیدات به شرح زیر اتخاذ شده است؛
در بخش بهره‌برداری نیروگاه پرند، ساعت‌های کاری کارکنان اداری کم شده و در بخش تولید هم تعداد پرسنل حاضر در نیروگاه کاهش یافته و به صورت شیفتی حضور پیدا می‌کنند، به صورتی که حداکثر 40 درصد پرسنل در محیط کار برای استمرار تولید برق حاضر هستند.
در بخش طرح توسعه برای اتمام واحد سوم بخار نیروگاه پرند هم شاهد حضور حداقلی پرسنل برای راه‌اندازی واحد سوم بخار هستیم، به نحوی که بخش عملیات ساختمانی کاملا تعطیل شده و فعالیت آن به صفر رسیده است.
هیچ اجباری هم برای کارکنان برای حضور در سایت پروژه اعمال نشده و فقط برای راه‌اندازی واحد سوم بخار با 20 نفر پرسنل ضروری برای این عملیات و به صورت حداقلی با تمام تجهیزات بهداشتی و ضدعفونی مورد نیاز تحت نظارت مستمر واحد بهداشت محیط (HSE) نیروگاه مشغول کار هستند تا این واحد در زمان تعهد شده به وزارت نیرو آماده بهره‌برداری باشد.
کلیه افراد هم در هنگام ورود به نیروگاه معاینه شده و در صورت وجود کوچکترین علایم بیماری از ورود آنها به سایت نیروگاه جلوگیری می‌شود.
به اطلاع شما و مخاطبان می رسانیم که در وضعیت غیرعادی این روزها، ما با رعایت موازین حفاظتی و بهداشتی و در کنار همه کارکنان صنعت برق و پا به پای کسانی که در حال خدمت رسانی به مردم هستند، به ویژه پرسنل زحمتکش و از جان گذشته درمانی کشور، ظرف روزهای جاری مشغول راه‌ اندازی واحد سوم بخار هستیم و به این موضوع افتخار می کنیم که یک نیروگاه تماما ایرانی را برای تامین برق به مردم تقدیم می‌کنیم.
فراموش نکنیم که در شرایط کنونی، موضوع آماده‌سازی نیروگاه‌ها، علاوه بر وضعیت ویژه کشور در دوره سخت شیوع بیماری کرونا، با توجه به مصرف روزافزون برق در تابستان پیش رو و پیک مصرف سال جاری بسیار مهم و نیازمند برنامه‌ریزی منسجم بوده و خوب است که جانفشانی و همراهی خانواده‌ها و زحمات کارکنان صنعت برق از جمله کلیه مهندسان و نیروهای حاضر در نیروگاه‌ها در این روزهای سخت نباید فراموش نشود.
مدیر پایگاه توضیحات جالب و مفیدی بود
از اینکه به جای متهم کردن رسانه و تهدید ما به توضیحات لازم پرداخته اید سپاسگزاریم
متاسفانه برخی از همکاران شما با زبانی تهدید آمیز نسبت به این مساله برخورد کرده و طوری رفتار می کنند که انگار رسانه جیره خوار آنهاست! ادبیاتی که در شان خودشان است را در مقابل رسانه بکار می برند و به وضوح می گویند که این رفتار شما را مدنظر قرار داده و جبران می کنیم!
برای مپنا و داشتن چنین تفکری متاسفیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
0
0
اگرچندماه ویروس کرونا نیمه جان دریک کشور حضورش را حفظ کنه ولی تحت کنترل باشه باید چه کرد؟ایااگردرهرامدشدسرکار تست کرونا انجام بشه میتونه امنیت خانواده هارا تامین کنه؟ بهرحال باید یک راه چاره پیداکرد مگرنه نشنیدیدترمپ گفت اقتصادرابایددرنظرداشت!
یاسر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
0
0
کاش وزیر نیرو این روزها روی این مسئله هم تمرکز می کردند که کدام مشاغل صنعت برق حتی در این روزها هم برای چرخیدن چرخ صنعت برق مشغول به کار هستند و نمی توانند در خانه بمانند.
کرونا با همه بدی که داره این روزها داره به همه ثابت میکنه که کدام مشاغل لازم و ضروری هستند و کدام مشاغل از اهمیت پایین تری برخورداند و حتی با اینترنت هم می توان این کارها را انجام داد.به نظر بنده باید سیستم وزارت نیرو و اهمیت بندی مشاغل این صنعت هرچه سریعتر بازبینی گردد و متناسب با تغییرات روز دنیا و باید ها و نباید های جامعه تغییر کند .
آیا وقت آن نرسیده که این مشاغل با این درجه حساسیت از قراردادهای حجمی و شرکتی خارج شوند تا شاغلین این بخش دغدغه حقوق و امنیت شغلیشان را نداشته باشند و با خیالی آسوده به کار خود ادامه دهند . همان طور که مستحضرید از زمان شیوع کرونا اکثر مشاغل اداری در حالت مرخصی به سر می برند ولی عزیزانی همچون اپراتورهای پست های برق منطقه ای و سیمبانان شرکت توزیع همچنان مثل سابق مشغول به کار هستند و هیچ امتیاز ویژه ای برای این عزیزان در نظر گرفته نشده هیچ اگر دفت هم بفرمایید قرار داد این مشاغل به صورت حجمی و شرکتی می باشد که منجر به تضیع حقوق این افراد گشته و با وجود حساسیت کار از حقوق و مزایای پایین و امنیت شغلی ناچیز برخوردارند.؟!!!!!!!!
درخواستم از وزیر نیرو اینه که هرچه سریعتر حق را به حق دار برساند.
ناشناس
|
France
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
0
0
مپنا تا ده سال پیش قابل اعتماد و حرفه ای رفتار میکرد. در این چند سال بیشتر از آنکه در پی بازار سازی باشد با لابی و سیاسی گری و اعمال نفوذ خود را سرپا نگه داشته است. هیئت مدیره پیر این شرکت و حضور افرادی که کارکردی جز هزینه برای این شرکت نداشته اند موجب شده لخت و فرتوت به نظر برسد. خیلی از ادمها را بدون تخصص و صرفا بدلیل ارتباطات خاص مدیر کرده اند و اینده شرکت را به تاراج گذشته اند
مپنا مال همه ایرانیان بود که به عده ای خاص حبه اش کردند و اونها هم الان دست از این سفره چرب نمی کشند اما روزی که ورشکست شود دوباره مردم باید تاوانش را بدهند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
0
0
جرأت و شهامت داشته باشید و کامنتهای مخالف مطلبی که منتشر کردید رو هم منتشر کنید.
هر چند از شما بعید است.
مدیر پایگاه مپنایی عزیز
جرات انتشار؟!
شما نه اینجا که هر جای دیگر خواستید بدترین نقدها را به برق نیوز داشته باشید مطمئن باشید هم منتشر خواهد شد و هم برخلاف شما در کمال ادب و احترام پاسخگویی شما خواهیم بود.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
0
0
این جواب کامنت آخری که دادید خیلی جالب بود چون هم نظر دهنده ناشناس را شناسایی کردید و هم کمال ادب و احترام در نگارش هویدا بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
0
0
پول قدرت بدون نظارت و پاسخگویی میشود مپنا
به اسم خصوصی بودن هرکاری میکنند ولی کسی حق نظارت ندارد
اما دست در بیت المال دارند. اگر عرضه داشتند بدون رانت یک کار می گرفتند یا در یک پروژه خارجی بدون رانت برنده میشدند.
دم و دستگاهی که علی آبادی و معاونانش راه انداخته شاه هم نداشت
همكار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
0
0
دوستان عزيز بنده شرايط شما رو كه ميبينم صرفاً ميگم شما اگه اعتراض داريد به اوضاعتون ما بچه هاي نيروگاه شاهرود و سمنان چي بايد بگيم ديگه.... خدا خيرتون بده، مديران هميشه در صحنه ما، فارق از دنيا و بدبختي هاي بچه ها، تازه وقتو واسه كره گيري مناسب ديدن، از هفته آخر اسفند تا الان يه واحد اورهال و دو واحد بازديد و اورهال ترانس ترتيب داده شد،خودمون كم بوديم پيمانكارم ريختن بينمون،همشم مشكلمون بچه هاي مكو و مپنان كه حاضرن تو اين شرايط اينكارو انجام بدن،زندگيه نكبتتون براتون مهم نيست ما چه گناهي كرديم خب!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
0
0
چرا از انفجارهای اسفند نیروگاه پرند چیزی نمی گوبید؟
ناشناس
|
Italy
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
0
0
سلام
مپنا بین همه شرکت های خصولتی بهتر حقوق میدهد و از پرسنلش حمایت میکند. در مورد کرونا هم بیشتر دفتر مرکزی و کادر اداری دورکاری شدند که البته خیلیهاشون کلا نباشند هم اتقاقی نمیفتد.
با این حرف دوستان موافقم که صنعت برق را نمیتوان تعطیل کرد اما مشکل اینجاست که خانواده های ماها درک درستی از کار و وظیفه ما ندارند و بخاطر ترس نمیخواهند فرزندان یا همسرانشان سرکار بروند که بیشتر احساسی است.
مطلب را هم که بخوانید متوجه میشوید نویسنده نگرانی شدید دارد ولی متاسفانه مپنا با اینکه به پارامترهای مهم خوب توجه می کند ولی خیلی وقت ها به جزئیات کوچک بی تفاوت است و همین جزئیات بزرگتر از اصل میشود.
از طرفی نوع برخوردش در مواجهه با این مسائل سلبی است و باعث شده تا برخی از همکاران از دیکتاوری یاد کنند. بهتر بود بجای کتمان اصل قضیه در پی راهکاری برای رفع آن برآیند
وقتی یک مطلب جزئی در مورد مپنا اینقدر پربحث شده است بنظرم به اهمیت آن اشاره دارد و باید مپنا جواب قانع کننده ای برای خانواده های پرسنل داشته باشد مثل کادر درمان
برخورد یکی دو نفر را به حساب مپنایی ها ننویسید اینها به اشتباه تصور می کنند چون مپنا برند بزرگی است بقیه باید در اختیارش باشند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
0
0
برق نیوز چرا از ما مامورین قرائت مطلبی نمی زنی؟ والا ما هم آدمیم
خیلی از همکاران ما را دارند تسفیه می کنند و در این شرایط کرونایی مجبور کردن بیاییم سرکار
حقوق و مزایا و رفاهیات که تعطیل شده ولی کار نه
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار