کد خبر: ۴۱۲۰۲
تاریخ انتشار : ۱۲:۰۸ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۹
با توجه به استقبال بی‌نظیر مشتریان در کشور‌های مختلف جهان از خودرو‌های پاک و دوستدار محیط زیست، بسیاری از کارشناسان بر این باورند که قیمت بالای این محصولات مانع استقبال بیشتر مردم از خودرو‌های الکتریکی شده است.
به گزارش برق نیوز،با توجه به استقبال بی‌نظیر مشتریان در کشور‌های مختلف جهان از خودرو‌های پاک و دوستدار محیط زیست، بسیاری از کارشناسان بر این باورند که قیمت بالای این محصولات مانع استقبال بیشتر مردم از خودرو‌های الکتریکی شده است.
 
خودرو‌های برقی برند‌های مشهور در دنیا مانند سایر انواع خودرو‌های این برند‌ها با قیمت‌های بالایی به بازار عرضه می‌شوند به عنوان مثال خودرو برقی پورشه که تایکان نام دارد یکی از گران‌ترین خودرو‌های برقی است که در سال ۲۰۲۰ تولید شده است و این خودرو به قیمت ۱۰۳ هزار و ۸۰۰ دلار خرید و فروش می‌شود.
گران‌ترین خودرو‌های برقی سال ۲۰۲۰
پس از خودرو برند پورشه در جایگاه دوم گران‌ترین خودرو‌های برقی در سال ۲۰۲۰ نام برند تسلا آمده است و خودرو مدل ایکس این کمپانی با قیمت ۸۴ هزار و ۹۹۰ دلار جایگاه دوم گران‌ترین خودرو برقی را به دست آورده است؛ اما این آخرین باری نخواهد بود که در این فهرست از غول خودرو‌های برقی صحبت به میان آمده است بلکه جایگاه سوم این فهرست نیز متعلق به یکی دیگر از خودرو‌های این کمپانی است.
گران‌ترین خودرو‌های برقی سال ۲۰۲۰
خودرو تسلا مدل اس توانسته است با قیمت ۷۹ هزار و ۹۹۰ دلار به جایگاه سوم گران‌ترین خودرو‌های برقی سال ۲۰۲۰ راه پیدا کند، برخی مدل‌های این خودرو با آپشن‌های مخصوص حتی به قیمت ۱۰۰ هزار دلار نیز رسیده اند.
گران‌ترین خودرو‌های برقی سال ۲۰۲۰
پس از تسلا نوبت یکی دیگر از غول‌های صنعت خودروسازی دنیا یعنی شرکت آئودی است و خودرو برقی مدل‌ای ترون این کمپانی با قیمت ۷۴ هزار و ۸۰۰ دلار توانسته است در جایگاه چهارم گران‌ترین خودرو‌های برقی دنیا در سال ۲۰۲۰ قرار بگیرد؛
 
گران‌ترین خودرو‌های برقی سال ۲۰۲۰
و سرانجام جایگاه پنجم گران‌ترین خودرو‌های برقی سال ۲۰۲۰ به خودرو مدل آی پیس کمپانی خودروسازی جگوار تعلق دارد.

قیمت این خودرو ۶۹ هزار و ۸۵۰ دلار است و در صورتی که تمام آپشن‌های در نظر گرفته شده را داشته باشد قیمت آن گاهی تا ۸۱ هزار دلار بالا خواهد رفت.
گران‌ترین خودرو‌های برقی سال ۲۰۲۰
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار