کد خبر: ۴۱۲۲۱
تاریخ انتشار : ۱۱:۲۰ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
مدیر عامل شرکت تولید برق حرارتی گفت: تمام تدابیر و برنامه‌ریزی‌ها برای تامین برق زمان پیک در نظر گرفته شده و پیش‌بینی می‌شود که تابستان را بدون خاموشی برنامه‌ریزی شده پشت سر بگذاریم.

به گزارش برق نیوز، محسن طرزطلب مدیر عامل شرکت تولید برق حرارتی ، در خصوص خاموشی در تابستان امسال گفت:خوشبختانه با تمهیداتی که صورت گرفته و گرم شدن نسبی هوا وضعیت تحویل گاز به نیروگاه‌ها بهبود یافته است؛ به گونه‌ای که اکنون میزان استفاده مازوت در نیروگاه‌ها فقط حدود ۱۰ درصد شده است.

او با تاکید بر مدیریت مصرف برق در بخش خانگی، تجاری و کشاورزی و صنعتی اضافه کرد: امید می‌رود با مدیریت مصرف، بگونه‌ای محقق شود که عبور مناسبی از گرما و فصل تابستان پیش‌رو داشته باشیم.

طرزطلب با تاکید بر اینکه در تابستان نیز مشکلی برای تامین برق کشور نخواهیم داشت، تصریح کرد: تمام تدابیر و برنامه‌ریزی‌ها برای تامین برق زمان پیک در نظر گرفته شده و پیش‌بینی می‌شود که تابستان را بدون خاموشی برنامه‌ریزی شده پشت سر بگذاریم.

مدیر عامل شرکت تولید برق حرارتی در ادامه با اشاره به تعمیر و تجهیز نیروگاه‌ها بیان کرد:باتوجه به برودت هوا و گاز رسانی به نیروگاه‌ها به دلیل نیاز کشور برای تامین برق مدتی مجبور شدیم برنامه‌های تعمیرات نیروگاه‌ها را به بعد موکول کنیم، اما با برنامه‌ریزی‌های جدیدی که صورت گرفت نهایتا تا پایان اردیبهشت امسال تعمیرات را تکمیل وتجهیز می‌کنیم.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
0
0
خالي ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
0
0
کاش در کشور ما هم افراد شایسته مسئول بودند.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار