کد خبر: ۴۱۲۲۴
تاریخ انتشار : ۱۳:۲۵ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
با حکم حسین افضلی مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان، مدیر دفتر سازماندهی و بهبود روش‌های شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان به عنوان سرپرست دفتر روابط عمومی این شرکت منصوب گردید.
به گزارش برق نیوز، با حکم حسین افضلی مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان، «سید محمد کاظم نژاد» مدیر دفتر سازماندهی و بهبود روش‌های شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان به عنوان سرپرست دفتر روابط عمومی این شرکت منصوب گردید.

سید محمد کاظم نژاد که از مدیران خوشنام و با سابقه صنعت برق مازندران و گلستان به شمار می‌رود هم اکنون دارای تحصیلات مهندسی برق گرایش فناوری اطلاعات و ارتباطات، کارشناسی ارشد مدیریت تحول و دانشجوی دکتری مدیریت توسعه و در مرحله دفاع از رساله خویش می‌باشد.

تدریس در دانشگاه و تالیف پنج عنوان کتاب تخصصی با عناوین مبانی مالیه عمومی، تحلیل محیط داخلی و بین المللی، مقدمه‌ای بر اداره امور عمومی در اسلام و .. و همچنین بیش از ۳۰ عنوان مقاله علمی در مجلات و کنفرانس‌های ملی و بین المللی بخشی از سوابق علمی سرپرست جدید روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان می‌باشد.

کاظم نژاد یکی از پیشکسوتان حوزه نظام پذیرش و بررسی پیشنهاد‌ها می‌باشد و در بیش از ۳۰۰ دستگاه اداری و اجرایی و صنایع و کارخانجات ایران در حوزه نظام پیشنهاد‌ها کارگاه‌های آموزشی و دوره‌های آموزشی برگزار کرده و ۷ دوره پیاپی شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان در بخش نظام پذیرش و بررسی پیشنهاد‌ها با مدیریت وی، رتبه برتر را کسب کرده است.

مسئولیت‌های قبلی ایشان، مشاور مدیر عامل، مجری نظام پذیرش و بررسی پیشنهاد‌ها، مدیر دفتر سازماندهی و بهبود روش‌های شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان بوده است.

گفتنی است؛ پیش از این سید علی اکبر ذاکری از جانبازان عزیز و سرافراز دفاع مقدس، مسئولیت روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان را عهده دار بوده که پس از سال‌ها مدیریت موفق، به افتخار بازنشستگی نائل شد.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
0
0
سلام
وزیر جان، برادر حائری عزیز
توزیع برق استان تهران بعد از تغییرات در معاونت ها ضعیف شده است، یک پیشنهاد دارم، اگر امکان دارد آقای دکتر بهنام بیات را با سمت مدیرعاملی توزیع برق استان تهران برگردانید، ایشان آدم درستی هستند، ایشان پرورش یافته این شرکت هستند و با آن کاملا آشنا هستند، و حامی نیروی ها به خصوص نیروهای شرکتی هستند. ایشان اینجا تجربه کسب کرده اند ولی استفاده آن را البرز می برد، خواهشا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار