کد خبر: ۴۱۲۲۵
تاریخ انتشار : ۱۳:۵۴ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
این نامه دردمندانه اهالی سرای ایکی قاپیلی بازار تبریز می‌باشد این کاروانسرا در سال هشتاد و هشت در اثر سانحه آتش سوزی حدودا هفتاد درصد آن دچار آتش سوزی شده بود و دراثر سردرگمی اهالی اداره برق بدون رضایت مالکین اقدام به نصب خانه پست برق در وسط حیاط کاروانسرا نموده است.

با بینندگان برق نیوز: این نامه دردمندانه اهالی سرای ایکی قاپیلی بازار تبریز می‌باشد این کاروانسرا در سال هشتاد و هشت در اثر سانحه آتش سوزی حدودا هفتاد درصد آن دچار آتش سوزی شده بود و دراثر سردرگمی اهالی اداره برق بدون رضایت مالکین اقدام به نصب خانه پست برق در وسط حیاط کاروانسرا نموده است.
 
بعد از شکایت عده‌ای از اهالی کاروانسرا هیچ گونه عکس العملی برای برداشتن پست برق نشد و در اردیبهشت نود وهشت به تائید کارشناسان برق و اداره آتش نشانی در اثر اتصال از همان خانه پست برق حدود هشتاد درصد کل کاروانسرا دچار آتش سوزی شده است وعده زیادی در عرض چند ساعت کل سرمایه زندگی خود را ازدست دادند الان علی رغم عدم قبول مسئولیت و پوزش و عدم واگذاری برق اضطراری در طول بازسازی توسط اداره برق.
 
اداره برق چنین اعلام می‌کند که با تجهیز آن خانه پست برق می‌توان به سانحه دیدگان انشعاب برق داد ما اهالی سرای ایکی قاپیلی تقاضامندیم مسئولین ذیربط دستور فرمایند ضمن پرداخت خسارت و پرداخت اجاره ده ساله مکان پست برق و برداشتن خانه پست برق و واگذاری انشعاب برق به حادثه دیدگان اقدامات لازم مبذول گردد.
 
 
قسمت "با بینندگان" برای ارتباط نزدیکتر و انعکاس سوالات و درخواست‌های کاربران برق نیوز راه اندازی شده و سعی در ایجاد ارتباط نزدیک تری بین مدیران و مسئولان با مخاطبان و کاربران دارد.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
0
0
صرفنظر از بحث علت آتش سوزی،بهتر است بازاریان محترم نحوه برق رسانی به این واحد ها را هم بدون نصب پست برق و تاسیسات مربوطه مشخص کنند تا شاید تحول جدیدی در برق رسانی توسط ایشان ابداع و معرفی گردد!
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار