کد خبر: ۴۱۲۲۸
تاریخ انتشار : ۱۵:۵۲ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
دو شرکت خودروسازی هوندا و جنرال موتورز از همکاری با یکدیگر برای تولید خودروی برقی خبر داده اند.
به گزارش برق نیوز، دو شرکت قبلاً هم برای تولید خودرو‌های برقی همکاری کرده بودند که نتیجه آن تولید دو خودروی برقی بود. در خودروی برقی جدید از باتری‌های جدید اولتیوم استفاده شده که ساخت جنرال موتورز هستند.

در مقابل تولید بخش عمده دیگر تجهیزات و قطعات خودروی برقی جدید مشترک و به خصوص طراحی خارجی آن توسط هوندا صورت می‌گیرد. پلتفرم خودروی تازه به صورت ماژولار طراحی می‌شود تا تعویض و تغییر بخش‌ها و قطعات مختلف آن‌ها تسهیل شود.

ممکن است در آینده از پلتفرم یاد شده برای تولید خودرو‌های شاسی بلند هامر و کادیلاک نیز استفاده شود. دو شرکت در سال ۲۰۱۷ برای تولید خودرو‌های هیدروژنی نیز همکاری کرده بودند و ممکن است این همکاری در ماه‌های آینده دوباره تکرار شود.

هوندا اعلام کرده که در خودروی مشترک با جنرال موتورز از سیستم فرمان و شاسی پیشرفته‌ای استفاده می‌شود که هدایت آن‌ها را تسهیل می‌کند. انتظار می‌رود کار تولید اولین خودروی مشترک دو شرکت ظرف دو تا سه سال آینده آغاز شود. فروش این خودرو از سال ۲۰۲۴ در آمریکا و کانادا آغاز می‌شود.
منبع: مهر
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار