کد خبر: ۴۱۲۴۷
تاریخ انتشار : ۰۹:۲۰ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
در نخستین نشست شورای معاونان وزارت نیرو در سال جدید، محمد ساتکین به عنوان معاون وزیر و رئیس سازمان انرژی‌های تجدید‌پذیر و بهره وری انرژی برق (ساتبا) معرفی شد.
به‌گزارش برق نیوز، محمد ساتکین در این جلسه ضمن اشاره به سوابق تحصیلی و تجربیات بیش از بیست ساله خود در سازمان ساتبا، چارچوب برنامه‌های کاری خود را تشریح کرد و اعضای شورا نیز در پیشبرد برنامه‌های مزبور اعلام همکاری کردند.

سید محمد صادق‌زاده، رئیس پیشین ساتبا به دلیل کسالت امکان حضور در این جلسه را پیدا نکرده بود که ضمن آرزوی سلامتی برای ایشان، از خدمات وی در دوره تصدی مسئولیت مذکور قدردانی شد؛ همچنین مقرر شد در اولین فرصت و پس از بهبودی کامل  صادق‌زاده، مراسم تکریمی در محل ساتبا با حضور وزیر نیرو و همکاران این سازمان برگزار شود.

گفتنی است در پی استعفای سیدمحمد صادق‌زاده از مسئولیت این سازمان در دی‌ماه سال گذشته، وزیر نیرو همزمان با شروع سال جدید طی حکمی محمد ساتکین را به این سمت منصوب کرد.
انتشار یافته: ۱۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
Czechia
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
0
1
خیلی زشت بود، خیلی چیپ و غیرمتمدنانه!!!!
کاری به صادق زاده ندارم؛ اما آدم با گبر و کافر هم حق نداره این قدر غیرانسانی رفتار کنه!
ببین چقدر کینه داشتن از قبلیه که با معارفه اون جوری تو اون روز، تو اون شرایط بدون حضور وزیر خودشون رو خالی کردن
انصافا تو این بیست و پنج سالی که تو صنعت هستم، این طور رفتارها تو این وزارتخونه سابقه نداشته. اینا از کدوم ... سر ما هوار شدن؟!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
0
0
كرونا گرفته محتمل
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
0
1
رفته رفته احترام به افراد داره کنار گذاشته میشه واگر یک مقدار به عقب برگردید خواهید دید که اینگونه جابجایی ها از دوران اقای چیت چیان وزیر وقت نیرو شروع شد خدایش بیامرزدش ؟؟؟
ناشناس
|
United States of America
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
0
0
دیدم بعضی دوستان نوشتن این جور رفتارها از زمان مهندس چیت چیان شروع شد
بله خیلی درست گفتین
این جور حرکات و این مدیرای یه شبه از باقیات صالحات اون بزرگواره
دقیقا آدم رو یاد تشکیل برق حرارتی یا از اون بدتر، برداشتن یه شبه خود مهندس حائری از توانیر تو روز آخر سال می اندازه
یادتونه؟
حالا ایشون خودش هم بازیگر اصلی همچین کاری شده برای یه نفر دیگه
عجب دنیاییه!!!!
بیش از دو روز بود از آن دگر کسان / بعد از دو روز از آن شما نیز بگذرد
ناشناس
|
Austria
|
۰۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
1
0
حتما باید خاطرشون باشه رفیق صمیمی خودشون آقای چیت چیان این مدل رفتارها رو بدعت گذاشتن. خدا جای حق نشسته. خاطرشون بیاد چه طوری مهندس سجادی رو از سابا تودیع کردن. بله این است دست تقدیر روزگار. البته خود آقای ... هم تا تونست برای رفیقش زد. کلا خدا رحمت کنه مرام و معرفت و اخلاقی که وجود داشت قبلا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
0
0
هر دم از این باغ بری می رسد!
ناشناس
|
France
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
0
1
خیلی جالبه ، آقای صادق زاده نه در مراسم تودیع بودن و نه مراسم دیگری ، از طرفی هم مشخص شده که ایشان استعفا دادند ، هیچ سمتی هم به ایشان داده نشد.
بنظرم نبود ایشان و بهانه ی مریضی نشان گر معنی خاصی است.
رشتچی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
0
0
همکاران ارجمند:
شایسته نیست بجای اسامی همکار،ناشناس،علی و ... و استفاده از پرچم کشورهای دیگر با پروکسی ؛از نام واقعی خودمان استفاده کنیم؟!! که باب این سنت خوب گفتگوی شجاعانه و بدور از تخذیب را باز کنیم؟
بله شاید این تصور ایجاد شود که بنده چون این پروتکلهای محافظه کارانه را رعایت نکردم و بی تدبیر و آشکارا جدال کردم،اکنون پنجسال است خانه نشینم؟!!
اما بالاخره باید این تابوی نفرت شکسته شود و مدیران مطلع شوند دیگر سازمان های غیر رسمی و شب نامه با آنها در تقابل نیستند. این تفکر و تدبر و به عبارتی اتاق فکرهای local که اتفاقا در جهت منافع خود آنهاست راهکار برون رفت از مشکلات سیستم است.
از همکار عزیز ساتکین عاجزانه تمنا دارم استدعا دارم ؛ طرحی نو درافکند و آزموده را دوباره نیازماید.
سفرهای خارجی بیشمار و به تاکید بی نتیجه که عطش و ولع سیری ناپذیری برای آنها بود ، دغدغه اخیر دستگاه پس از ۳ سال که مشغول جبران برنامه ریزی اشتباه در تدوین مجدد چارت و از همه به تاکید از مهمتر نبود استراتژی سازمانی و Mission & Vision ساتبا متاثر از ضعف برنامه ریزی در دوران برنامه ریزی سانا است و در حوزه بهره وری نیز بسیج بهره وری منافعی برای کشور نداشت ؛
همه ی اینها بطور قطع در عدم کفایت کاراکترهای تکراری در مناصب کلیدی دستگاه است.
انتصاب معاونت فنی بسیار بجا و شایسته بود که متاثر از لیاقت ایشان بوده و نشان داد در این انتصاب هیچ توصیه و لابیگری صورت نگرفته. امید است بخصوص بخصوص در حوزه مالی و سپس اداری نیز این تدبیر صورت پذیرد و ستاد سازمان استحاله و از ظرفیت همکاران شریف و درستکار این دو حوزه حداکثر بهره وری حادث شود.
همکار
|
France
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
1
0
با سلام خدمت همکاران عزیز
با تشکر از برق نیوز که این فرصت را در اختیار ما قرار داده می خواهم چند نکته را بیطرفانه خدمت شما عرض کنم
_ در خصوص تودیع و معارفه انجام شده ضمن عدم تائید این نوع برخورد، یادآور می شوم شروع کننده این روش بد تودیع و معارفه خود جناب آقای دکتر صادق زاده در زمان شروع فعالیت در سانا و حتی پس از آن در ساتبا بود
_ در خصوص این تغییر صورت گرفته به نظر می رسد بحث استعفا و بحث تغییرات مرسوم مدیریتی مطرح نیست، بلکه فقط اختلافات شدید یکسال اخیر بین آقای صادق زاده با توانیر و معاونت برق و انرژی بر سر موضوع دخل و تصرف بیشتر از منابع مالی عوارض برق و همچنین اختلافات با بخش خصوصی در خصوص روش محاسبه قیمت خرید تضمینی مندرج در قراردادها علت اصلی این تغییر می باشد که تا حدودی می توان در این خصوص حق را به آقای دکتر صادق زاده داد ، چون هر چه قدر منابع مالی یک سازمان بیشتر قدرت آن نیز دوچندان می شود و البته میزان بدهی سازمان نیز باید لحاظ شود.
_ می رسیم به انتخاب آقای دکتر ساتکین ، بنده در خصوص این موضوع سعی می کنم مثبت اندیش باشم ، انتخاب یک فرد از داخل بدنه سازمان خیلی بهتر از ورود شخصی خارج از آن است چرا که ما شاهد تجربه روزهای سختی در ابتدای ورود آقای دکتر صادق زاده در سانا و شروع فعالیت ایشان در ساتبا بودیم که امیدوارم جناب آقای دکتر ساتکین از آن تجربه ها استفاده نموده و برای بهبود شرایط اقدام نمایند که می توان اقدام در خصوص تغییر چارت را مثبت و انتخاب سرپرست جدید معاونت فنی را اقدامی تا حدودی متوسط یا منفی قلمداد کرد.
_ در آخر و مهمترین نکته، یکی از تجربه های سخت و منفی این سالهای اخیر در ساتبا عدم توجه و اعتماد به نیروی انسانی بود ، از نیروی رسمی و پیمانی گرفته تا قرارداد مستقیم و طرح ، از معاون و مدیر کل گرفته تا نیروی خدماتی که این امر آنچنان چهره منفی از سیستم در ذهن نیروی انسانی ایجاد نمود که حتی خبرهای خوب نیز همکاران را دیگر به سیستم دلخوش نمی کرد.
با مدل انتخاب مدیر کل اداری سازمان در چند ماه گذشته این بارقه امید در سازمان ایجاد گردید که قرار است روش بهتری برای کرامت نیروی انسانی اتفاق بیفتد غافل از آنکه مدیر کل جدید بر عکس عمل خواهد کرد.
جناب آقای دکتر ساتکین خبرها حاکی از آن است که سیستم اداری ما ( اشخاص را نام نمی برم چون همکاران بهتر اسم این دو عزیز را می شناسند ) از موقعیت شروع فعالیت شما و عدم سوار شدن بر تمام کارها سوء استفاده نموده و با استفاده از تفویض اختیار های صورت گرفته در گذشته درصدد انجام اقدامات یا بسترسازی برای انجام آن از جمله بحث قدیمی تعدیل نیروها ، انعقاد قرارداد پروژه ای با نیروهای طرح که امیدوارم شایعه بیش نباشد، کاهش اضافه کار، اخراج راننده های بینوای سازمان و ... می باشند که انجام این چنین اقدامات یا بسترسازی برای انجام آن منجر به ایجاد انفجار در سازمان در زمان شروع فعالیت شما خواهد شد و شخصیت شما را نیز مانند آقای صادق زاده تا سالهای سال یک شخص مخالف کرامت نیروی انسانی در ذهنها حکاکی خواهد نمود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
0
1
...ی را مونده بشناسید دو دوزه بازی است که دومی یش خوشه لا بی بازی که کسی به گرد پاش نمیرسه البته تقصیری هم نداره باید این کار بکند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
0
1
پس شايسته سالاري(شما بخوانيد رفيق سالاري نيک روش) و فراخوان چي شد؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
0
1
جدا این وزارت نیرو رو سیل ببره آدم ناراحت نمیشه. لااقل اینهمه پلشتی از بین میره و جایش ادامه پارک ملت را بسازند.
همکار
|
Spain
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
0
0
چرا پایتخت از مسئول ... شخصیت نقی معمولی رو کپی کرده؟فقط اون لیموزین داشت و این ماکسیما.لابد کلیه باباشم داده به صادقزاده. چرا ساتکین ورش نمیواره. بدجوری دل همه ازش خونه.
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
0
0
سلام
امکانش هست اعلام کنید آزمون استخدامی شرکت های توزیع برق امسال حدودا کی شروع میشه؟ممنون میشم
مدیر پایگاه هیچ چیز الان مشخص نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
0
0
...همان حائري است احتمالا
آشنا
|
Spain
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
0
0
ای کشته که را کشتی تا کشته شدی زار
تا باز کجا کشته شود آنکه تو را کشت
در حق رشتچی خیلی نامردی شد.همون رفتار با خودش شد.کم بهش خدمت کرد؟شایسته نبود حتی سنوات و عیدیشم ندن.
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
0
1
مشکل برق حائری میباشد برا امدن خوشحال شدیم اما برای رفتنش خودمونو خانواده های شاغل در برق دعا می کنند جناب حائری لطفا بگذارید افراد توانمند کار کنند نه افراد باقلوا بیار
ساتکینیسم روش میشرفت در سیستم دولتی
|
United States of America
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
0
0
اگر میخواهید و نیز میتوانید برای میشرفت در وزارت نیرو و سیستم دولتی باید سبک ساتکینیسم را اجرا کنید خود ساتکین کارشناس از دانشگاه ازاد و بعد ادامه تحصیل همزمان با کار در. دانشگاه ازاد شبکه سازی و حوصله و ...

اگر نمیتوانید و یا نمیخواهید و میخواهید سالم باشید در عین حال مجبورید شغل دولتی را تحمل کنید سعی کنید وارد بازیهای مدیریتی نشوید و گونه ای رفتار کنید که هم احترام خودتان حفظ شود هم اب باریکه دلتی را داشته باشید و سعی کنید در بیرون اداره زندگی و تفریح کنید تا سی سال تمام شود
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار