کد خبر: ۴۱۲۵۴
تاریخ انتشار : ۱۴:۲۴ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
ماجرای قطعی برق در سنندج از یک سال گذشته تاکنون همچنان تداوم داشته و خاموشی‌های مکرر و بدون اطلاع قبلی به مردم سبب ایجاد نارضایتی شهروندان شده است.
به گزارش برق نیوز،  با وجود توانایی استان کردستان در تولید و توزیع برق مورد نیاز مردم، خاموشی‌های مکرر و بدون اطلاع قبلی به مردم سبب ایجاد نارضایتی شهروندان شده است.

با وجود اینکه قطعی‌های برق نسبت به سالیان گذشته روند رو به بهبودی داشته، اما در یک سال اخیر تاکنون ماجرای قطعی برق در سنندج فصل سرد و گرم نشناخته و همواره یکی از مشکلات دامنگیر شهروندان در گرمای تابستان و سرمای زمستان بوده به طوری‌که هر چند وقت یک بار شاهد خاموشی در برخی از محلات سطح شهر بوده‌ایم و وصل مجدد آن نیز ساعت‌ها طول کشیده است.

بسیاری از شهروندان سنندجی در گفتگو از این که متولیان امر در قطع ناگهانی برق هیچ توجهی به ضرر و زیان مادی این کار برای مشترکین نکرده، به‌شدت گله‌مند و خبرنگار ما نیز هر بار که خواسته مردم را از مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کردستان پیگیری کرده با عذرخواهی و بی‌توجهی اصل موضوع را فیصله یافته تلقی کرده است.

قطعی ناگهانی برق بدون اطلاع‌رسانی قبلی به مردم معضلی است که در یک سال اخیر تاکنون با وجود یادآوری مکرر خبرنگار تسنیم به مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کردستان، "به چشم گفتن و تکرار نمی‌شود" خلاصه، اما همچنان تداوم داشته و این در حالی است که این مجموعه از همه امکانات اطلاع‌رسانی برخوردار است.

گزارش  حاکی است که دیروز با وجود این که سنندج هنوز وارد فصل گرما نشده، قطعی برق از ساعت ۱۰:۳۰ صبح تا ۱۲:۲۰ ظهر در برخی از محلات شهر بدون اطلاع قبلی به مردم باز اتفاق افتاد این در حالی است که که براساس پیگیری خبرنگار ما هیچ‌گونه اطلاعیه قطعی در سایت شرکت توزیع برق استان و کانال‌های این مجموعه در شبکه‌های مجازی منتشر نشده و تداوم این رویه نامبارک شهروندان را بیش از پیش نگران می‌کند.

هیوا لهونیان مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کردستان  تعویض کابل‌های فرسوده برخی از محلات سطح شهر را علت قطعی برق بدون اطلاع به مردم عنوان کرد و اظهار داشت: از سال گذشته برنامه‌هایی برای تعویض کابل به صورت گسترده برنامه‌ریزی شده و باید در کل استان ۳۰۰ تا ۴۰۰ کیلومتر از کابل‌ها اصلاح شود و اتمام این کار زمان‌بر است.

وی با بیان اینکه قطعی‌های دو ساعته برق مربوط به اصلاح شبکه است، افزود: گاهی تعویض کابل در برخی از محلات هفته‌ای تا ۱۰ روز طول می‌کشد و به‌خاطر اینکه وقفه‌ای در کار و زندگی مردم ایجاد نشود، مجبوریم برنامه‌ریزی شده انجام دهیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کردستان با بیان اینکه اخیراً سرقت کابل بیش از حد افزایش یافته و به‌خاطر همین از اطلاع‌رسانی می‌ترسیم گفت: نگرانی و دغدغه مردم و خبرنگاران از قطعی برق بدون اطلاع‌رسانی قبلی به آنان به‌حق بوده، اما اشکال ندارد همچنان صبور باشند.

تداوم بی‌توجهی به خواسته مشترکان برای اطلاع‌رسانی قبلی درباره قطعی برق در استان کردستان به‌ویژه شهر سنندج، سؤال‌برانگیز و باید مسئولان مربوطه چاره‌ای اساسی بیندیشند.
منبع: تسنیم
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار