کد خبر: ۴۱۲۶۷
تاریخ انتشار : ۱۳:۵۱ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
شرکت‌های توزیع برق در راستای توسعه خدمات غیرحضوری و نیز پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تا اطلاع ثانوی از مشترکان برق خواسته اند تا قرائت کنتور‌های برق را خودشان انجام دهند. در ادامه فیلمی از نحوه آموزش  راهنمای نحوه قرائت انواع کنتور برق که توسط شرکت توزیع برق تبریز تهیه شده است را می‌توانید مشاهده نمایید.

به گزارش برق نیوز، شرکت‌های توزیع برق در راستای توسعه خدمات غیرحضوری  نیز پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تا اطلاع ثانوی از مشترکان برق خواسته است تا قرائت کنتور‌های برق را خودشان انجام دهند. در ادامه فیلمی از نحوه آموزش  راهنمای نحوه قرائت انواع کنتور برق به زبان آذری که توسط شرکت توزیع برق تبریز تهیه شده است را می‌توانید، مشاهده نمایید.

 

در این فیلم بیان شده است که: اگر مشترکین دارای کنتور‌های مکانیکی (قدیمی) دارند، شماره کنتور (اشتراک) و میزان کارکرد را یادداشت نموده و حال اگر کنتور مشترکین دیجیتالی می‌باشد، دکمه بالایی کنتور را فشار داده و در صفحه کنتور ممکن است حروف T یا RATE یا 1.8.ببینند ،با  مشاهده این حروف، اگر آخرین رقم،  ۱ باشد(T1یا RATE1 یا 1.8.1) میزان کارکرد اوج بار، اگر ۲ باشد(T2یا RATE2 یا 1.8.2) میزان کارکرد عادی بار را نشان می دهد و اگر ۳ باشد (T3یا RATE3 یا 1.8.3)میزان کارکرد کم باری می‌باشد پس از یادداشت سه کارکرد کنتور خود در حالت‌های اوج، میانباری و کم باری، اعداد مورد نظر را به به همراه شماره اشتراک به شماره پیامک شرکت‌های توزیع شهرتان یا سایت شرکت های ارسال نمایید.

 

در ادامه می توانید این فیلم را مشاهده نمایید.

 

حجم:9.1 مگابایت

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار