کد خبر: ۴۱۲۶۸
تاریخ انتشار : ۱۵:۰۳ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه گفت:طبق دستور العمل وزارت خانه، و بدلیل انباشته نشدن هزینه‌های کارکرد کنتور برق، مأموران قرائت کنتور موظف هستند جهت ثبت کارکرد به درب منازل مراجعه کنند و مأمورین قرائت کنتور روزانه از طریق تب سنج چک می‌شوند و مردم نگران حضور این مامورین نباشند.

به گزارش برق نیوز، امیدعلی مرآتی اظهار داشت: طبق دستور العمل وزارت خانه، و بدلیل انباشته نشدن هزینه‌های کارکرد کنتور برق، مأموران قرائت کنتور موظف هستند جهت ثبت کارکرد به درب منازل مراجعه کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه افزود: هرروز صبح، تمامی پرسنل شرکت بخصوص مأموران قرائت کنتور از طریق دستگاه تب سنجی کنترل می‌شوند و علاوه بر این، تمامی مأمورین به دستکش، ماسک و اقلام بهداشتی مجهز شده اند، لذا مردم نگران حضور این عزیزان نباشند.

وی بیان کرد: در ابتدا قصد حضور فیزیکی نداشتیم و حتی از طریق سامانه پیامکی، از مشترکان درخواست داشتیم که شماره کارکرد دوره و شناسه قبض برق را از طریق پیامک ارسال کنند و حتی جهت راهنمایی، شماره تلفن همراه مأمورین قرائت کنتور را نیز ارسال کردیم، اما متأسفانه فقط ده درصد مردم استقبال کردند.

مرآتی تصریح کرد: اگر مردم از طریق سامانه پیامکی ارسال به کارکرد کنتور کنند، همکاران ما نیز به درب منازل مراجعه نمی‌کنند، و بدلیل انباشته نشدن هزینه‌ها و رعایت حال مردم، مجبور به حضور فیزیکی درب منزل هستیم.

این مسؤل گفت: مأمورین قرائت کنتور فقط به محله‌های کم خطر مراجعه می‌کنند و هیچ گونه برخورد فیزیکی با مردم ندارند و شماره کارکرد کنتور از طریق دستگاه و بصورت بلوتوث ارسال می‌شود، که از این بابت نیز جای هیچ گونه نگرانی نیست.

مدیرعامل شرکت توزیع برق در پایان از مردم خواست جهت عدم مراجعه مأمورین به درب منزل، شماره کارکرد کنتور برق به همراه شناسه قبض را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۵۱۲۱ پیامک کنند و درصورت هرگونه راهنمایی، می‌توانند با شماره ۱۲۱ تماس حاصل کنند.
 
منبع: قلم
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار