کد خبر: ۴۱۳۰۲
تاریخ انتشار : ۱۶:۱۷ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۹
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: تغییرات جوی بیش از ۲۰۰ میلیون تومان به تأسیسات برق استان قزوین در مناطق مختلف خسارت زده و مأموران شرکت توزیع نیروی برق از همان ابتدای بروز مشکل نسبت به تعمیرات شبکه و برقرار برق اقدام کرده‌اند.
به گزارش برق نیوز، جلسه فوق العاده مدیریت بحران برای بررسی وضعیت آسیب‌های ناشی از سیلاب و سرمازدگی عصر جمعه در سالن استانداری قزوین برگزار شد.

سعید بهادیوند چگینی در این جلسه با ارائه گزارشی از مشکلات ایجاد شده در اثر تغییرات جوی و وزش باد‌های شدید شمالی اظهار داشت: در روز‌های گذشته شاهد وزش شدید باد‌های شمالی در استان بودیم و در برخی مناطق شدت باد به حدی بود که موجب آسیب رسیدن به تأسیسات برقی شد.

وی بیان کرد: برق ۱۴ روستا در استان در روز گذشته قطع شد که شاهد شکسته شدن تیر‌های برق در شمال شهر محمدیه، شمال شهر قزوین، شمال محمدیه، قسطین لار، محمودآباد و کوهین بودیم.

بهادیوند چگینی اظهار داشت: تغییرات جوی بیش از ۲۰۰ میلیون تومان به تأسیسات برق استان قزوین در مناطق مختلف خسارت زده و مأموران شرکت توزیع نیروی برق از همان ابتدای بروز مشکل نسبت به تعمیرات شبکه و برقرار برق اقدام کرده‌اند.

‌وی گفت: تعمیر شبکه در روستا‌های حاجی آباد، احمدآباد، یوزباش چای، توسط اکیپ‌های شرکت توزیع نیروی برق انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین اضافه کرد: در استان قزوین در برخی مناطق صعب العبور و کوهستانی بیش از ۲ هزار تیر چوبی برق داریم که مقاومت آن‌ها زیاد است، اما گاهی در برابر باد‌های شدید تاب نمی‌آورد و آسیب می‌بیند که در روز‌های اخیر هم شاهد خسارات‌هایی در این زمینه هستیم.

وی گفت: در اثر باد‌های شدید در روز‌های گذشته شاهد پارگی سیم‌های انتقال برق هستیم و در حال حاضر در الموت، معلم کلایه، میانج و زناسوج قطع برق داریم که در حال تعمیر و نصب مجدد است.
منبع: مهر
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار