کد خبر: ۴۱۳۱۰
تاریخ انتشار : ۱۳:۵۱ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۹
معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان البرز گفت: در پی بارش اخیر برف، ۱۸ پایه برق فشار متوسط در شهرستان طالقان شکسته شد.

به گزارش برق نیوز، معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق البرز اعلام کرد که براثر بارندگی‌های چند روز اخیر هفت میلیارد ریال خسارت به تاسیسات برق استان وارد شد.

رامین فرج  اظهار داشت: در پی بارش‌های قابل توجه روز‌های اخیر که در مسیر‌های کوهستانی جاده کرج - چالوس و طالقان به صورت برف اتفاق افتاد، تاسیسات شبکه‌های توزیع برق دچار خسارت شد.

درمحدوده جاده کرج - چالوس مسیر روستای آزادبر ۲ اصله پایه برق فشار متوسط در تاریخ ۲۲ فروردین به علت طغیان آب رودخانه سقوط کرد که باعث قطعی برق قسمتی از فیدر نساء شد.

وی تصریح کرد: با تلاش تیم‌های فنی شرکت توزیع برق استان البرز روشنایی برق ساکنان محدوده جاده کرج - چالوس دوباره تامین شد.

فرج گفت: بیشترین مشکلات بارش‌های اخیر در محدوده طالقان حادث شد که به علت بارش برف سنگین، رانش زمین و طغیان رودخانه‌های محلی تعداد ۱۸ اصله پایه برق فشار متوسط در مسیر‌های مختلف دچار شکستگی و منجر به قطعی برق در مناطقی از این شهرستان از جمله روستا‌های ناریان و خچیره شد.

پس از باز شدن مسیر جاده‌های این روستا‌ها ۲ دستگاه ژنراتور (۱۰۰ و ۱۲۵ کا و آ) در منطقه نصب شد و به موازات آن عملیات تعویض پایه‌های شکسته آغاز شد. روستای خچیره نیز پس از باز شدن مسیر که به علت رانش کوه مسدود شده بود در تاریخ ۲۳ فروردین با تعویض ۲ اصله پایه شکسته برقدار شد و اکنون مشکل قطعی برق تمام مناطق آسیب دیده از بارندگی‌ها در استان البرز برطرف شده است.

طی روز‌های ۱۹ تا ۲۳ فروردین ماه حدود ۵۰ میلی متر بارندگی در استان البرز ثبت شد.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
1
0
مدیریت محترم عامل
سلام، وقتی که اضافه کار های کارگران را در این وضعیت، کاهش دادید و رفاه را کم می کنید، برای اینکه مدیریت کنید، فقط و فقط از کارکنان کاهش می دهید، به مردم مرخصی نمی دهید و پول مرخصی نیرو ها را بالا می کشید، این طور می شود، چوب خدا صدا ندارد، بترسید از خدا، کرونا همین نزدیکی است، کارگر توان خرید گوشت، میوه ندارد.
با این مدیریت خدا نمی گذارد شما که هوای بالا دارید بدست آورید.
برق نیوز محترم، این حرف دل ما کارگران پیمانکار است البته جدیدا نیروهای رسمی هم وضعیت خوبی ندارند، به خصوص شرق، با این مدیریت بد رئیس اینجا را هم بالا بردید چون برادر زاده آقای ... است و بند پ دارد. اصلا هم برق بلد نیست. نمره شما در مدیریت _۶_ شیش البته با ایرفاغ، ما هم خدایی داریم ، فعلا این ۷۰۰ میلیارد را داشته باش.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
2
0
وقتش بهنام عذر خواهی کند، چرا با آن همه سختی های قبل ترانس از کار نماند .... طینت و عقیده خراب است.
آه مدیران کنار زده است استغفار کنید.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار