کد خبر: ۴۱۳۶۷
تاریخ انتشار : ۱۲:۳۸ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۹
وزیر نیرو از دور جدید پویش "الف - ب - ایران" از امروز خبر داد و گفت: امسال ۲۵۰ پروژه بزرگ آب و برق با سرمایه گذاری ۵۰ هزار میلیارد تومان در کشور افتتاح یا کلنگ زنی خواهد شد.

به گزارش برق نیوز، رضا اردکانیان، وزیر نیرو در مراسم افتتاح طرح‌های صنعت آب و برق استان تهران اظهار داشت: امسال قصد داریم از لحظه لحظه فرصت خدمت گذاری به مردم در سال جهش تولید استفاده کنیم تا زیرساخت‌های جهش تولید که آب و برق از مهمترین آنهاست را به طور مطلوب فراهم کنیم.

وی افزود: امسال ۲۵۰ پروژه بزرگ آب و برق با سرمایه گذاری ۵۰ هزار میلیارد تومان در کشور افتتاح یا کلنگ زنی خواهد شد.

وزیر نیرو با بیان اینکه "پویش هر هفته الف ب ایران، امسال از امروز آغاز می‌شود"، گفت: هر هفته در یکی از استان‌های کشور حضور پیدا می‌کنیم و طرح‌های متعددی را افتتاح و یا کلنگ زنی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: امسال تابلویی را تحت عنوان ساخت و ساز‌ها و ساز و کار‌ها آماده کرده ایم تا هم طرح‌های عمرانی را افتتاح کنیم و هم ساز و کار‌هایی را فراهم کنیم که به تسهیل جهش تولید منجر شوند که از آن جمله، کوچک سازی دولت، پیک سایی برای خاموشی صفر تابستان و رونق صادرات خدمات فنی و مهندسی است.

وزیر نیرو تصریح کرد: امروز در اولین هفته پویش هر هفته الف ب ایران، در استان تهران پروژه‌های مهم بخش بخار نیروگاه پرند و سه تصفیه خانه فاضلاب در اسلامشهر، ملارد و صفادشت بهره برداری می‌شود.
منبع: تسنیم
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
0
0
ظاهرا این شامورتی بازیها تمامی ندارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
0
0
جناب آقای دکتر ارکانیان وزیر محترم نیرو
سلام علیکم
خواهشمتد است یکی از پروژه های مهم شما در پویش هرهفته الف- ب- ایران بازنشسته کردن مدیران با سوابق بالای ۳۰ سال باشد. چون شرکت های وابسته و زیر مجموعه خود را تابع قانون کار می دانند و مدیران می توانند تا رسیدن سوابقشان به ۳۵ کماکان عشق و حال کنند و هیچ جوری هم حاضر به ترک پست نیستند با توجه به انباشته شدن نیروی انسانی تحصلیکرده و جوان در جامعه دستور دهید تا پس از ۳۰ سال خدمت این عزیران با عزت و احترام بازنشسته شوند و نیروهای جوان، مبتکر و به روز جایگزین شوند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
0
0
خدمت کار خوبی است. اطلاع رسانی هم کار پسندیده ای است. ولیکن تبلیغ بی مورد مشمئز کننده است بدتر از آن این است که برای تبلیغ باید از کیسه بیت المال پول خرج کرد که این دیگه گناهی است نابخشودنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
0
0
کدام نیروی تحصیل کرده به برکت دانشگاه آزاد در کوره دهات ایران و دامشگاه های علمی کاربردی که مثل رستورانهای فست فود گسترش پیدا کرده اند دسته دسته کارکنان شرکتها به جای کارکردن مشغول خریدن مدرک تحصیلی هستند بعد میگید جوانهای تحصیل کرده بسه دیگه این مهملات به فکر شناسایی نیروهای خوب باشید پیر و جوان هم نداره
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار