کد خبر: ۴۱۳۷۰
تاریخ انتشار : ۱۶:۳۵ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۹
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان گفت: بر اثر سیل و سیلاب ناشی از بارندگی‌های شب گذشته آب و برق ۲۰روستای این استان در مناطق شهداد و گلباف همچنان قطع است و نیرو‌های امدادی در حال امداد رسانی به ساکنان این روستا‌ها هستند.

به گزارش برق نیوز، به گفته مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان بر اثر سیل و سیلاب ناشی از بارندگی‌های شب گذشته آب و برق ۲۰روستای این استان در مناطق شهداد و گلباف همچنان قطع است و نیرو‌های امدادی در حال امداد رسانی به ساکنان این روستا‌ها هستند.

مجید سعیدی  افزود: به دستور استاندار کرمان نیرو‌های امدادی از ساعت یک بامداد جمعه برغم بارش باران در مناطق شهداد و گلباف حضور یافتند و به علت تخریب زیرساخت‌های جاده‌ای و باتلاقی شدن اطراف روستا‌های محاصره در سیلاب که تردد را دچار اختلال کرده بود از طریق خودرو‌های کمک دار و سنگین و گا‌ها هوایی اقدام به تامین نیاز‌های اولیه ساکنان روستا‌های در محاصره سیل از جمله آب، غذا، پتو و چادر کردند.

وی گفت: راهداری موفق به گشودن راه‌های اصلی ارتباطی به این مناطق شده و تلاش در جهت رفع مشکلات راه‌های فرعی برای دسترسی به این روستا‌ها همچنان ادامه دارد.

سعیدی اضافه کرد: البته تا باز شدن مسیر‌های ارتباطی مسدود شده از طریق بالگرد‌های نیروی انتظامی و هلال احمر کمک‌های امدادی به ۷روستایی که نسبت به دیگر روستا‌های همجوار وضعیت اضطراری بیشتری دارند ادامه دارد.

شهداد و گلباف از جمله بخش‌های کرمان هستند که در مسافت ۱۰۰کیلومتری مرکز این استان قرار دارند.
منبع: ایرنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار