کد خبر: ۴۱۳۸۸
تاریخ انتشار : ۰۹:۳۷ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
اهالی روستایی در بخش دیشموک از فرسودگی شبکه توزیع برق و معارض بودن تیر برق‌های چوبی و نوسانات مداوم برق گله‌مند هستند و خطر سقوط تیربرق‌ها را هم همواره احساس می‌کنند و خواهان اقدام فوری جهت پیشگیری از حادثه خطرناک هستند.
به گزارش برق نیوز؛ دیشموک بخشی در شهرستان کهگیلویه که از محرومیت زیادی برخوردار است و مردم این منطقه هر روز از یک مشکل جدید گلایمند هستند.
 
اهالی روستایی در بخش دیشموک از فرسودگی شبکه توزیع برق و معارض بودن تیر برق‌های چوبی و نوسانات مداوم برق گله‌مند هستند و خطر سقوط تیربرق‌ها را هم همواره احساس می‌کنند و خواهان اقدام فوری جهت پیشگیری از حادثه خطرناک هستند.

طبق گزارش‌های مردمی برخی از تیر‌های برق چوبی روستای شرنگ رنگ از توابع بخش دیشموک در صورت وزش باد ممکن است هر لحظه سبب ایجاد اتصال در شبکه برق شود که می‌تواند عاملی برای تهدید جانی و مالی ساکنین این روستای محروم و همچنین خسارت به شبکه توزیع برق گردد.

یکی از شهروندان روستای شرنگ رنگ در گفتگو با خبرنگار ضمن اظهار گلایه از وضعیت نامناسب تیر‌های برق محل سکونت خود گفت: تیرک‌های برق چوبی فرسوده و قدیمی روستا کاملا کج و در حال افتادن هستند و در صورت افتادن این تیر‌ها روی درختان و یا در وسط حیاط منازل خسارت‌هایی به بار خواهد آورد و هر لحظه باید منتظر حادثه خطرناک باشیم.

وی ادامه داد: با وجود مراجعه‌های زیاد، اداره برق هیچ اقدامی برای تعویض تیرک‌های برق چوبی، که وضعیت مناسبی هم ندارد، انجام نداده اند.

در پایان اهالی آن روستا از مسئولین خواستند باتوجه به روستایی بودن منطقه و خطر تیرک‌های برق اقدام فوری و جدی در این خصوص انجام دهند تا مانع از وقوع حادثه خطرناک در این روستای محروم بخش دیشموک شوند.

گفتنی است روستای شرنگ رنگ داری ۲۱خانوار با جمعیت ۱۱۰ نفر از توابع بخش دیشموک شهرستان کهگیلویه می‌باشد.
 
منبع:عصر زاگرس
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کارشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۱
0
0
البته اینکه دوستان کاهلی کردن دفاعی نیس
ولکن نه بودجه کاملی برا سرویس و بازسازی شبکه توسط وزارت بیرو پرداخت میشه و نه نظارتی در کار است تا اگه همون بودجه های محدود رو هم استانها چگونه مصرف می کنن
شمس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
0
0
تااین مدیر هست ازین بدتره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
0
0
سال گذشته منابع وصولی عوارض برق را به تجدیدپذیرها دادند و پروژه‌های روستایی رو زمین ماند، صادق زاده را هم بخاطر همین برداشتند، آه و سوز دل روستایی‌ها رسواش میکنه
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
0
0
سلام
استان البرز.شهرستان نظرآباد. روستای احمدآباد مصدق. خیابان امام .کوچه جهاد .دو عدد تیر برق چوبی شکسته وسط کوچه وجود دارد که با وجود پیگیری های زیاد، اداره برق اینها را تعویض نمیکند و به گردن دهیاری می اندازد.در صورت افتادن این تیر که از سه جا شکسته و حدود 35 درجه کج شده خسارت و تلفات جانی آن به عهده چه کسی می باشد.حتی طرح آن هم نوشته شده ولی امروز و فردا میکنند.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار